گزارش خبرنگار العالم از محل ترور شهید العاروری؛

بیروت پس از ترور رهبر حماس؛ همه منتظر پاسخ کوبنده حزب‌الله هستند

سه شنبه 12 دی 1402 - 22:07

خبرنگار شبکه خبری العالم در بیروت از استقرار دهها آمبولانس و نیروهای امنیتی و ارتش لبنان در مکان ترور صالح العاروری خبر داد.

العالم – لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم افزود: وقتی می گوییم حومه جنوبی بیروت، یعنی دشمن صهیونیستی خط قرمزی را که مقاومت اسلامی بیش از یک سال پیش تعیین کرده بود، نقض کرده است. خطی که ماهیتش این است که پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور رهبران مقاومت لبنان و فلسطین کوبنده خواهد بود، این همان مطلبی است که سید حسن نصرالله نیز آن را تایید کرد و ما منتظر سخنرانی او درباره این مساله هستیم.

خبرنگار شبکه خبری العالم در بیروت ادامه داد: آنچه اکنون می توان گفت این است که ما وارد مرحله جدیدی شده ایم که ممکن است با آنچه از زمان عملیات طوفان الاقصی روی داد یعنی زمانی که حزب الله جبهه جنوب لبنان را در برابر رژیم صهیونیستی گشوده بود، متفاوت باشد، البته شاید موارد دیگری نیز باشد که در سخنان فردای سید حسن نصرالله مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: حماس شهادت العاروری و تعدادی از مسئولین حماس را تایید کرده و ما منتظر آن هستیم که در ساعت های آینده ببینیم آیا جنگ گسترش خواهد یافت و پاسخ کوبنده حزب الله چه خواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها