کمین مرگبار گروهانهای قدس علیه نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین/ صهیونیست ها برای تخلیه کشته ها و مجروحان درخواست بالگرد کردند

يکشنبه 17 دی 1402 - 18:15

گروهان های قدس روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای از کمین مرگبار در مسیر نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری فلسطین و کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دشمن در این حمله خبر داد.

العالم - فلسطین

بنابر این گزارش،‌ در بیانیه گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آمده است: در این کمین که با انفجارهای متعدد و آتش باری شدید همراه بود، تعدادی از نیروهای دشمن به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند به طوری که دشمن خواستار گسیل بالگرد برای تخلیه مجروحان و کشته هایش شد.

در بخشی از این بیانیه خطاب به ملت فلسطین آمده است: ای مردم بزرگ فلسطین و ای اهالی مقاومت اردوگاه جنین امروز یکی از ایام الله و روز مقاومت و جهاد است که در چارچوب نبرد طوفان الاقصی قرار دارد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده که خون شهدای مقاومت هدر نمی شود و مقاومت استمرار خواهد یافت.

گروهان های قدس همچنین خطاب به دشمن خاطرنشان کرد، از دشمن شکست خورده می خواهیم قبل از ساعت 21 امشب تلفات و خسارات واقعی خود را اعلام کند در غیر این صورت ما با سند و مدرک آمار واقعی آن را اعلام خواهیم کرد که باعث بی آبرویی دشمن و شادمانی مردم ما و آزادیخواهان خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها