واکنش «النجبا» به اولین حمله مقاومت عراق به حیفا در سرزمین های اشغالی

واکنش «النجبا» به اولین حمله مقاومت عراق به حیفا در سرزمین های اشغالی
دوشنبه 18 دی 1402 - 10:24

به دنبال حمله موشکی اخیر مقاومت عراق به حیفا در شمال فلسطین اشغالی که منابع خبری نیز شنیده شدن صدای انفجار را تایید کردند، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با تایید این خبر خاطرنشان کرد که شدت این عملیات بر رژیم اشغالی تأثیرگذار بوده است.

العالم ـ عراق
بنابر این گزارش،‌ حسین الموسوی سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در سخنانی درباره هدف قرار دادن حیفای اشغالی توسط مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد که این عملیات بر رژیم اشغالی تأثیر گذار بوده است.
وی با بیان اینکه این هدف گیری پیامی را به رژیم اشغالگر اسرائیل می رساند مبنی بر اینکه محور مقاومت از اهداف راهبردی خود در منطقه دست نمی کشد، خاطرنشان کرد: مقاومت می تواند به مناطقی فراتر از آن دست یابد.
حیفاالموسوی گفت که "مقاومت عراق شرایط مناسبی برای توسعه سلاح های خود همواره پیدا می کند."

وی با تاکید بر اینکه هدف قرار دادن حیفا یک اقدام تصادفی نیست، بلکه یک سیستم یکپارچه برای مقابله با آنچه رژیم اسرائیل و آمریکا انجام می دهند، می باشد، تصریح کرد که «هدف مقاومت این است که نقشه آمریکا را در زمینه خوابی که برای منطقه دیده است بر هم بزند و همچنین پاسخی به جنایتگری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه است.
الموسوی گفت: «مقاومت قادر است این نبرد را برای مدت طولانی مدیریت کند، زیرا دارای قابلیت هایی است که به آن چنین امکانی را می دهد.

بنابر این گزارش، منابع خبری دیشب (یکشنبه 17 دی ماه) از حمله موشکی به حیفا در شمال فلسطین اشغالی و شنیده شدن صدای انفجار خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز از شنیده شدن صدای انفجار در خلیج حیفا و برخاستن دود از محل انفجار خبر داد. در همین حال، منابع عبری زبان نیز از اصابت یک موشک به اطراف ساحل حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

در همین حال، مقاومت اسلامی عراق با اشاره به اینکه حمله موشکی به حیفا با استفاده از موشک الارقب انجام شده است، اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در حیفای اشغالی حمله کرده است.

مقاومت در بیانیه خود تاکید کرد که این حمله "در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام های مرتکب شده از سوی رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و افراد مسن انجام می شود"

مقاومت اسلامی عراق خاطرنشان کرد که به تخریب سنگرهای دشمن ادامه خواهد داد.

به گفته کارشناسان، این عملیات ثابت کرد که مقاومت با استفاده از موشک های کروز دوربرد پیشرفته به مرحله جدیدی از عملیات خود دست یافته است.

پربیننده ترین خبرها