قالیباف: قیام 19 دی ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود

قالیباف: قیام 19 دی ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت ایران شود
سه شنبه 19 دی 1402 - 11:49

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ گفت که این قیام ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

العالم - ایران

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم. این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

وی افزود: سلام و درود بر تمام شهدای شکوهمند انقلاب اسلامی و امام شهیدان. همچنین سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم.

قالیباف اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایشان را سرداری شجاع و کارآمد می‌نامند. شجاعت در تصمیم گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حقیقتاً که حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن پاداشی جز شهادت نداشت یاد او همواره در قلب ما است و نبودش هر روز بیشتر از قبل احساس می کنیم.

پربیننده ترین خبرها