ارتش اسرائیل آمار تلفات خود را فاش کرد

ارتش اسرائیل آمار تلفات خود را فاش کرد
سه شنبه 19 دی 1402 - 13:40

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از کشته شدن 4 نفر از سربازان خود در درگیری های باریکه غزه خبر داد که بدین ترتیب شمار کشته های نظامی این رژیم از 7 اکتبر گذشته به 514 نفر افزایش یافت.

العالم - فلسطین اشغالی

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد مجروحان رژیم از 7 اکتبر تاکنون حدود ۲ هزار و ۴۳۸ نفر و تعداد مجروحان آن از آغاز عملیات زمینی در غزه به حدود 1042 نفر رسیده است.

ارتش اسرائیل در بیانیه خود افزود : سرلشکر دیوید شورتز، 26 ساله، نیروی گردان مهندسی 8219 ، ساختارحفتی هش (551)، در درگیری های جنوب باریکه غزه، سرلشکر گابریل بلوم، 27 ساله، رزمنده تیم مهندسی لشکر 36، در درگیری های مرکز باریکه غزه ، سرلشکر ذخیره یاکیر هکستر، 26 ساله، رزمنده گردان 8291 مهندسی، هفتی حاش (551)، در درگیری های جنوب باریکه غزه، گروهبان روی تال 19 ساله از رزمندگان گردان 94 تیپ کفار در درگیری های جنوب باریکه غزه کشته شدند.

روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» در شماره دیروز (دوشنبه) خود نوشت طی 24 ساعت گذشته در دو حمله جداگانه در باریکه غزه، 9 افسر و سرباز کشته و تعدادی دیگر به شدت زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه نیز دیروز اعلام کرد شمار شهدای حملات و بمباران های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از 7 اکتبر به ۲۳ هزار و ۸۴ شهید و شمار مجروحان به حدود ۶۰ هزار نفر رسیده است.

تجاوز رژیم اشغالگر اسرائیل به باریکه غزه وارد نود و پنجمین روز خود شده است ، و ادامه خملات و تجاوزگری نیروهای این رژیم به باریکه غزه به تشدید فاجعه انسانی و بهداشتی در این منطقه منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها