گزارش العالم از مراسم تشییع پیکر فرمانده برجسته مقاومت لبنان+ویدئو

سه شنبه 19 دی 1402 - 19:02

خبرنگار العالم در جنوب لبنان با حضور در خربه سلم، زادگاه شهید وسام الطویل، از فرماندهان برجسته حزب الله ، از حضور جمعیتی عظیم در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار خبر داد.

العالم لبنان

خبرنگار العالم با اشاره به اینکه ماشین کشتار صهیونیستی شهید وسام الطویل را در زادگاهش خربه سلم هدف قرار داد، خاطرنشان کرد: جمعیت زیادی از راه دور برای ادای احترام به پیکر این شهید اینجا تجمع کردند.

وی با اشاره به ورود پیکر شهید به شهرک خربة سلم و آغاز مراسم تشییع گفت :جمعیت زیادی از مناطق مختلف برای شرکت در آخرین وداع با شهید وسام الطویل فرمانده بزرگ حزب الله شرکت کردند. همچنین در این مراسم جمعی از مبارزان سوگند وفاداری و بیعت با خون فرمانده شهید و دیگر شهدای نبرد طوفان الاقص خواهند خورد.

خبرنگار العالم گفت: دشمن صهیونیستی گفته بود که ترور وی به دلیل بمباران پایگاه هوایی میرون مهمترین پایگاه هوایی «اسرائیل» در الجلیل الاعلی ، صورت گرفته است.

پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر وسام الطویل، رژیم اسرائیلی دو بار به شهر خربه سلم حمله کرد. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که یک خودرو در نزدیکی خانه برادر وسام الطویل در خربه سلم هدف قرار گرفته شده است.

رژیم صهیونیستی دیروز خودروی «وسام الطویل» فرمانده میدانی اهل شهر «خربه سلم» که در حال حرکت به سمت شهرک «السلطانیه» بود هدف قرار داد؛ الطویل بر اثر اصابت موشک به این خودرو به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها