عضو جهاد اسلامی فلسطین تشریح کرد:

پشت پرده سفر بلینکن به منطقه

پشت پرده سفر بلینکن به منطقه
چهارشنبه 20 دی 1402 - 15:23

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا که از دستیابی به اهداف‌شان، در میدان جنگ عاجز مانده‌اند به همین منظور، درصدد تحمیل شروط سیاسی به گروه‌های فلسطینی هستند.

العالم- فلسطین اشغالی

"ابوسامر موسی" از رهبران جهاد اسلامی در گفت‌وگویی با تلویزیون العالم اظهار داشت:‌ ضعف اسرائیل در میدان نبرد در رویارویی با مقاومت فلسطین، عامل تشدید تحرکات نظامی این رژیم در نوار غزه شده است.

موسی تأکید کرد مقاومت و ملت فلسسین تمام طرح‌های رژيم صهیونیستی و دولت آمریکا و حتی دولت‌های سازشکار عربی را خنثی کرده است و این طرف‌ها در راستای تحقق بخشیدن اهداف رژیم صهیونیستی از جمله پایان دادن به مقاومت فلسطین، نابود کردن حماس و آزاد کردن اسرای اسرائیلی، عمل می‌کنند که البته این اهداف تاکنون محقق نشده است.

این رهبر فلسطینی خاطرنشان کرد شکست رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در تحقق اهداف اعلام‌شده از جنگ غزه عامل سفر منطقه‌ای "آنتونی بلینکن" وزیر خارجه آمریکا است تا با تحمیل ساز وکار و دیدگاه‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل، راه‌حل‌هایی برای دستیابی به اهداف اشغالگران و یا راهکاری برای خروج از این جنگ، که وحهه‌شان را تخریب کرده است، ایجاد کند.

موسی گفت: ما به عنوان اعضای مقاومت فلسطین به صراحت می‌گوییم به رژیم اسرائیل و دولت آمریکا که از تحقق اهداف‌شان در میدان جنگ ناکام مانده‌اند امتیازات سیاسی نخواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها