جنایت صهیونیستها در زیر گرفتن جسد شهید فلسطینی + ویدئو

چهارشنبه 20 دی 1402 - 19:26

ویدیویی، که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده، نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آنکه یک جوان فلسطینی را در شهر طولکرم در کرانه باختری با شلیک گلوله به شهادت رساندند، با خودرو جسد او را زیر گرفتند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، پلیس رژیم اسرائیل در توجیه این جنایت وحشیانه نیروهای اسرائیلی، اعلام کرد که نیروهای کماندوی پلیس برای بازداشت یک فلسطینی تحتِ تعقیب، به طولکرم یورش برده و طی یک درگیری، سه مسلح فلسطینی را کشتند. با این حال، مسئولان رژیم صهیونیستی تاکنون درباره این ویدیو اظهارنظری نکرده‌اند.

این حادثه روز دوشنبه گذشته اتفاق افتاده، و طی آن، نیروهای اشغالگر که نزدیک یک ساختمان مسکونی مستقر شده بودند ، به گروهی از جوانانی که از این ساختمان بیرون می‌آمدند و حداقل یک نفرشان مسلح بود، تیراندازی کردند.

این ویدیو، که صحنه حادثه را از زاویه‌های مختلف ضبط کرده، نشان می‌دهد که سه جوان فلسطینی در این تیراندازی مجروح شدند، و خودروی نظامیان اشغالگر به دو جسدی که روی زمین افتاده بود، نزدیک شده و از روی یکی از آنها رد شده، و روی جسد دیگر توقف کردند.

همچنین، نیروهای اشغالگر با خودرو جسدی را که به کنار جاده منتقل شده بود، چند بار زیر گرفتند.

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه‌ای، این حادثه را محکوم و اعلام کرد که این حادثه بیانگر "فرهنگ کینه‌توزی، نفرت‌پراکنی و افراط‌گرایی" است.

پربیننده ترین خبرها