گزارش العالم از آخرین تحولات رویارویی مقاومت و ارتش اشغالگر در جنوب لبنان

جمعه 22 دی 1402 - 20:23

خبرنگار العالم در لبنان با اشاره به ادامه درگیری ها میان مقاومت و ارتش اشغالگر ، تاکید کرد که درگیری ها گاهی اوقات شدت می گیرد و گاهی از شدت آن کاسته می شود.

العالم - لبنان

حسین عزالدین خبرنگار العالم در جنوب لبنان خاطرنشان کرد: « توپخانه رژیم صهیونیستی تپه حمامیص و جنوب روستای خیام را روزانه هدف قرار می دهد. کفر کلا و حولا نیز توسط رژیم صهیونیستی بمباران شد.»

وی افزود: «مقاومت اسلامی در لبنان در پاسخ، عملیاتی در مجاورت مقر حدب البستان انجام داد.مقاومت تجمعات نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی را مستقیما هدف قرار داد.»

از سوی دیگر، نظامیان اشغالگر از شهرک المطله به یکی از شهروندان لبنانی تیراندازی کردند که به زخمی شدن این شهروند منجر شد. این شهروند لبنانی در حال عبور از منطقه الوزانی بود که هدف اصابت مستقیم گلوله قرار گرفت.

وی گفت: «ارتش لبنان و نیروهای یونیفل برای انتقال این مجروح به یکی از بیمارستان‌های منطقه علی رغم پرواز هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز آن، اقدام کردند.»

۱

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که هواپیماهای شناسایی MK بر فراز بخش‌های غربی و مرکزی در منطقه جنوب به ویژه بر فراز روستاهای ناقوره، الضهیره ، یارین و عیتا الشعب پرواز کردند.

وی افزود: شب گذشته شاهد پرواز هواپیماهای شناسایی اشغالگر بر فراز روستاهای بخش غربی و مرکزی تا ورودی های شهر صور، همزمان با پرتاب منور بر روی روستاهای مرزی مجاور خط آبی و بمب‌های آتش زا در جنگل‌های مجاور روستاهای لبونه و علام بودیم.

پربیننده ترین خبرها