رزمایش بزرگ نیروهای یمنی با عنوان «آمادگی برای نبرد فتح موعود و جهاد مقدس»+ ویدیو و عکس

شنبه 23 دی 1402 - 18:35

نیروهای یمنی مانوری در شمال این کشور با عنوان «آمادگی برای نبرد فتح موعود و جهاد مقدس» برگزار کردند.

العالم ـ یمن

بنابر این گزارش، یگان‌های مختلف ارتش یمن از تیپ ۱۴۱ امروز (۲۳ دی) در رزمایش بزرگ « آمادگی برای فتح موعود و جهاد مقدس» همزمان با حملات مجدد موشکی امروز آمریکا و انگلیس شرکت کردند. یک مقام آمریکایی به سی‌ان‌ان گفت که در حملات جدید در یمن یک تأسیسات راداری که مورد استفاده نیروهای انصارالله یمن بود، هدف قرار گرفت اما انصارالله اعلام کرد که یک مقر متروکه هدف قرار گرفته است.
به گزارش المسیره،‌ این رزمایش در شمال این کشور برگزار شد. منطقه ششم نظامی یمن شامل استان‌های شمالی این کشور (صعده، عمران و الجوف) می‌شود. در این رزمایش یگان‌های مختلف پهپادی، توپخانه‌ای، زمینی، تک تیراندازها، مهندسی و ارتباطات حضور داشتند.

در این رزمایش یگان های نظامی از جمله نیروی پهپادی، یگان های ضد تانک، تک تیراندازان، مهندسی، توپخانه، نیروهای زرهی، نیروهای پیاده، ارتباطات نظامی و یگان ویژه شرکت داشتند.

تمامی یگان‌های شرکت‌کننده وظایف محوله را در چارچوب عملیات محوله با تسلط و توانایی انجام دادند که سطح برنامه‌ریزی، هماهنگی و یکپارچگی بین یگان‌ها را تا حد زیادی منعکس کرد. در این رزمایش آنها محل استقرار دشمن را به تصرف خود در آوردند.

این رزمایش نظامی مهارت‌ها و توانایی‌های یگان‌های شرکت‌کننده را که از تجربیات میدانی و دوره‌های ویژه نظامی به دست آمده بود، نشان داد.

پربیننده ترین خبرها