پسر مارادونا با اعلام اینکه پدرش کشته شده همه را شوکه کرد 

پسر مارادونا با اعلام اینکه پدرش کشته شده همه را شوکه کرد 
يکشنبه 24 دی 1402 - 19:11

پسر مارادونا بازیکن افسانه ای آرژانتینی و قهرمان جام جهانی فوتبال 1986، گفت: مرگ پدرش طبیعی نبوده و او به قتل رسیده است.

العالم - امریکا

بنابر گزاراش عربی 21، مارادونا ستاره مشهور فوتبال و بازیکن افسانه ای آرژانتینی که 25 نوامبر 2020 در سن 60 سالگی درگذشته است، اکنون پسرش دیگو آرماندو مارادونا جونیور، گفته است که مرگ پدرش طبیعی نبوده و او به قتل رسیده است.

مارادونا جونیور طی اظهاراتی به "Mediaset Italia" گفت: "وظیفه من این نیست که بگویم چه کسی این کار را انجام داده است، اما من تصوری از آنچه اتفاق افتاده است دارم، زیرا آنها زمانی که می شد کاری انجام داد او را رها کردند.

پسر مارادونا افزود: تا آخرین روز زندگی ام برای عدالت می جنگم، جای خالی وی هرگز پر نمی شود ، اما عشقی که همه به او نشان می دهند، حداقل تا حدودی از درد جدایی او می کاهد.

دادستانی عمومی آرژانتین پیش از این، گفته بود که هشت پزشک مسئول سلامتی مارادونا سهل انگاری کرده و بدون ارائه کمک های پزشکی لازم، او را به "سرنوشت اجتناب ناپذیر" خود رها کردند.

یک کمیته تخصصی پزشکی آوریل 2021، برای بررسی مرگ مارادونا تشکیل شد و گزارشی برای ارسال به قوه قضاییه تهیه کرد. در این گزارش مشخص شد که اقدامات تیم پزشکی مسئول این ورزشکار ناکافی بوده و سهل انگاری کرده اند.

به گفته این کمیته، مارادونا مراقبت و درمان لازم را دریافت نکرده که احتمالاً دلیل مرگ او بوده است. علاوه بر این، پزشکان در تلاش برای احیای این بازیکن سابق فوتبال، زمان دقیق مرگ او را مشخص نکردند، در حالی که او چند ساعتی بود که مرده بود.

جونیور در ادامه توضیح داد: «احساس پوچی هرگز از بین نمی‌رود. اما عشقی که همه به او نشان می‌دهند، حداقل تا حدودی درد مرا کاهش می‌دهد. من سعی می‌کنم مسایل را از جنبه مثبتش ببینم. من مدت زیادی با مادرم و تمام خانواده برای به رسمیت شناختن فرزند دیگو بودن جنگیدم و در نهایت این افتخار را داشتم که با او صمیمی شوم و رابطه عادی پسر و پدری داشته باشیم. ما چهار سال بسیار خوب در کنار هم داشتیم. من به طور کامل مرگ او را نپذیرفته ام. فکر می‌کنم هرگز نپذیرم. پدرم زود از دنیا رفت

پربیننده ترین خبرها