گزارش العالم از 200 حمله مقاومت عراق به اهداف آمریکایی و صهیونیستی در 100 روز +فیلم

دوشنبه 25 دی 1402 - 11:05

عملیات های مقاومت اسلامی عراق به مواضع و پایگاه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در مناطق مختلف طی 100 روز جنگ غزه به 200 مورد رسیده است.

العالم - عراق

خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق یکشنبه شب، با انتشار گزارشی خاطرنشان کرد که حملات مقاومت اسلامی عراق به مواضع و اهداف آمریکایی و اسرائیلی در دفاع از شهروندان غزه و ابراز همبستگی با آنها از 100 روز پیش شروع شده است.

در این گزارش آمده است، مقاومت اسلامی عراق در تازه ترین اقدام خود با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که 3 نقطه از مواضع اشغالگران آمریکایی در اربیل، نزدیک فرودگاه این شهر را هدف قرار داده است. همچنین "پایگاه الحریر" و منطقه "خراب الجیر" و میدان نفتی کونیکو در سوریه نیز هدف حمله قرار گرفته اند.

بنابر این گزارش، طبق آماری که پنتاگون سه روز قبل منتشر کرده است تعداد حملات صورت گرفته به پایگاه های آمریکایی از 17 اکتبر تا قبل از 3 روز پیش، به 130 مورد می رسد این آمار با احتساب سه روز پیش به بیش از 140 مورد فقط در سوریه و عراق رسیده است.

به گزارش خبرنگار العالم، در صورتی که عملیات های مقاومت اسلامی عراق در فلسطین اشغالی و جولان را هم به این آمار اضافه کنیم، تعداد حمله های صورت گرفته به مواضع و پایگاه های رژیم صهیونیستی و آمریکا در مناطق یادشده به 200 مورد می رسد و این آمار بسیار بشتر از آن چیزی است که پنتاگون اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها