در سایه ناتوانی در مقابله با حزب الله؛

روزنامه صهیونیستی: آیا خود اعضای کابینه آمادگی زندگی در نزدیک مرز لبنان را دارند؟

روزنامه صهیونیستی: آیا خود اعضای کابینه آمادگی زندگی در نزدیک مرز لبنان را دارند؟
دوشنبه 25 دی 1402 - 14:57

یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به وضعیت شمال فلسطین اشغالی در سایه تداوم عملیات حزب الله لبنان پرداخت و با حمله به کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی به علت ناتوانی در ایجاد بازدارندگی در برابر مقاومت لبنان نوشت: اعضای کابینه و ستاد ارتش باید به آینه نگاه کنند و از اعضای خانواده خود بپرسند که کدام یک از آن‌ها آماده سکونت در نزدیک مرز لبنان هستند؟

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارش خود درباره بحران مداوم صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی که به «بحران جبهه شمالی با حزب‌الله» معروف است، خطاب به سران سیاسی و نظامی تل آویو نوشت: به ما نگویید که با حزب الله مقابله شده است.

این خبرنگار افزود که بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر) شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات حزب الله تخلیه شد و شهرک‌نشین‌ها به مناطق دیگری انتقال داده شدند.

خبرنگار روزنامه صهیوینیستی اسرائیل هیوم از وزرا، اعضای کابینه و ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی خواست که از فرزندان و خانواده‌های خود بپرسند که آیا آمادگی دارند در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی در مجاورت لبنان زندگی کنند.

وی با اذعان ضمنی به ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در ایجاد بازدارندگی در برابر حزب الله و دور کردن رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از مرز جنوب لبنان با فلسطین اشغالی نوشت: بعد از چند روز فضای ابری حاکم و کاهش شدت تنش در شمال (فلسطین اشغالی) برخی (در تل آویو) مدعی شدند که با حزب‌الله مقابله شده است اما به محض اینکه ابرها کنار رفت، حزب الله بار دیگر ظاهر شد.

خبرنگار روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم نوشت: وزرا، اعضای کابینه و ستاد کل ارتش باید به آینه نگاه کنند و از اعضای خانواده های خود بپرسند که کدام یک از آن‌ها آماده سکونت در مرزهای شمالی را دارد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

پربیننده ترین خبرها