صنعا: موضع ما پس از تجاوز آمریکا تغییر نخواهد کرد

صنعا: موضع ما پس از تجاوز آمریکا تغییر نخواهد کرد
دوشنبه 25 دی 1402 - 21:34

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت حملات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

العالم - یمن

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هیئت مذاکره کننده یمنی گفت حملات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه دارد و تجاوز آمریکا موضع صنعاء درباره غزه را تغییر نداده و نخواهد داد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی گفت حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت می‌کنند، ادامه خواهد داشت.

وی در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد: موضع ما در مورد اتفاقات فلسطین و تجاوز به غزه نه بعد از حمله آمریکا و نه بعد از تهدیدات تغییر نکرده و نخواهد کرد.

عبدالسلام خاطرنشان کرد که «درخواست ما پایان تجاوز جنایتکارانه به غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه مانند غذا و دارو به شمال و جنوب این منطقه است».

این مقام یمنی در ادامه افزود: با جامعه بین‌المللی تماس‌های مداوم داریم و به آن‌ها اطمینان دادیم که حرکت کشتیرانی برای تمام کشتی های دنیا به جز کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در امنیت کامل است.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ما خواهان افزایش تنش نیستیم اما آمریکا و انگلیس هستند که دریای سرخ را پر از ناو تجهیزات نظامی کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها