رسانه های عربی:موشک‌های ایران مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستانی» در سوریه را درهم کوبید

رسانه های عربی:موشک‌های ایران مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستانی» در سوریه را درهم کوبید
سه شنبه 26 دی 1402 - 04:00

رسانه های عربی به نقل از منابع محلی در ادلب واقع در شمال غرب سوریه که محل استقرار گروه‌های مخالف دولت است، گزارش دادند که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق صورت گرفت و مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستانی» درهم کوبیده شد.

العالم-سوریه

شبکه «المیادین» بامداد سه‌شنبه به نقل از منابع آگاه گفت که در این حملات، اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی هدف قرار گرفته شد.

برخی منابع به این شبکه خبری گفته‌اند که موشک‌های بالستیک ایران مناطقی در شمال غرب سوریه در ادلب را هدف قرار داد که در کنترل هیأت تحریر الشام قرار داشته است.

این مناطق همچنین اعلام کردند که مناطقی که هدف قرار گرفته شده در آن محل آموزش اعضای گروهک تروریستی داعش خراسان بوده که آمریکایی‌ها برای حمله به درون ایران، آنها را به افغانستان و مرز این کشور با ایران منتقل کرده بودند.

این منابع به المیادین گفته‌اند که موشک‌های استفاده شده از نوع بالستیک بوده که بسیار دقیق بوده و به هدف خورده و مقرهای اصلی حزب ترکستانی را درهم کوبیده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی ساعتی پیش خبر داد.

پربیننده ترین خبرها