فیلم هایی از حملات موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در عراق و سوریه

سه شنبه 26 دی 1402 - 13:59

تصاویر و ویدئوهایی از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و مواضع تروریست های دشمن ملت ایران در عراق و سوریه را مشاهده فرمایید.

العالم - ایران

شبکه خبری العالم به تصاویر و ویدئوهایی از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و مواضع تروریست های دشمن ملت ایران در عراق و سوریه در واکنش به حملات تروریستی اخیر آنان در برخی از شهرهای ایران دست یافته است.

تصاویر و ویدیوهای مربوط به این حملات را در ذیل مشاهده می کنید :

گالری

موقعیت مقر عوامل رژیم صهیونیستی در شمال شهر اربیل

اینفوگرافیک موشک بالستیک فاتح ۱۱۰ و پهپاد انتحاری شاهد ۱۳۶

کلیپ هایی است که از شلیک موشک های سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در سحرگاه روز سه شنبه:

4

لحظه پرتاب موشک‌های بالستیک ایران به مواضع تروریست‌ها در اربیل

4

موشک بالستیک فاتح 110 و پهپادهای انتحاری (شاهد 136) مواضع تروریست ها را در اربیل بمباران کردند.

1

فیلمی دیگر از انهدام سایت های گروهک های تروریستی در شهر اربیل توسط موشک های بالستیک سپاه پاسداران

1

ویدئوی دیگری که مکان های تروریستی در اربیل را نشان می دهد

1

منابع رسانه ای کردی همچنین اعلام کردند که رئیس شرکت گارد و امنیتی فالکون به نام «بیشرو دیزییی» - پوشش موساد اسرائیلی، مسئول حفاظت از آنها در اربیل و مسئول پشتیبانی لجستیکی آنها - در نتیجه حمله وی کشته شده است. خانه ای که سحرگاه سه شنبه در اربیل هدف موشک های سپاه پاسداران قرار گرفت.

منابع خبری تایید کردند که تاجر عراقی کرم میخائیل، متولد 1981 و مالک یک شرکت سهامی در سامسونگ، در نتیجه بمباران ایران در خانه بیشرو دیزییی که در آن مهمان دومی بود، کشته شد.

منابع محلی در شهر ادلب سوریه از بمباران مواضع گروه های تروریستی تحریر الشام و حزب ترکستان در منطقه جبل السماق ادلب توسط موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر دادند.

1

لازم به ذکر است که آموزش تروریست های موسوم به «داعش خراسان» در این منطقه صورت می گیرد و پس از آن توسط آمریکا به افغانستان منتقل می شوند تا برای انجام اقدامات تروریستی وارد ایران شوند.

طی سال های اخیر مقامات و فرماندهان نظامی ایران بارها نسبت به فعالیت و گسترش گروه های تروریستی در نزدیکی مرز مشترک ایران با اقلیم کردستان عراق هشدار داده و اعتراض خود را به مقامات محلی اربیل و دولت عراق گزارش کرده اند. اما اقدامات قاطع و قابل قبولی برای اخراج این گروه ها یا جلوگیری از حملات آنها به خاک انجام نداده اند.

حضور گروه های تروریستی در اقلیم کردستان عراق علاوه بر تهدید امنیتی ایران، تهدیدی جدی برای امنیت عراق محسوب می شود.

نقشه پراکندگی گروهک های تروریستی در مرزهای غربی ایران

پربیننده ترین خبرها