حضور گسترده یمنی‌ها در راهپیمایی همبستگی با غزه+ویدئو

 حضور گسترده یمنی‌ها در راهپیمایی همبستگی با غزه+ویدئو
جمعه 29 دی 1402 - 18:13

به رغم سرمای هوا و بارش باران، یمنی ها همچون هفته های گذشته تظاهرات عظیمی در حمایت غزه و مقاومت فلسطین برگزار کردند.

العالم - یمن

به رغم سرمای هوا و بارش باران جمع کثیری از یمنی‌‎ها با حضور در میدان السبعین در صنعا راهپیمایی عظیمی در حمایت از مردم فلسطین در غزه و محکومیت حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزنظامی آمریکا ـ انگلیس علیه یمن برگزار کردند.

.مردم صعده یمن نیز راهپیمایی گسترده ای با عنوان "ایستادن در کنار فلسطین و آمریکا سرمنشا تروریسم" همچون هفته‌های گذشته برگزار کردند. آنها با مردم و مقاومت ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

مردم صعده یمن بعد پایان تظاهرات با صدور بیانیه‌ای بر موضع ثابت مردم یمن در حمایت از ملت فلسطین و بسیج همگانی در تمامی سطوح تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است که تجاوزات مشترک آمریکا و انگلیس مانع حمایت مردم یمن از فلسطین نخواهد شد.تظاهرات کنندگان مردم صعده در بیانیه خود از عملیات نظامی نیروهای مسلح یمن در هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی و آمریکایی و جلوگیری از دریانوردی به سمت بنادر فلسطین اشغالی در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین حمایت کردند.

در این بیانیه اقدام آمریکا در قرار دادن انصارالله در لیست گروههای تروریستی را هدف قرار دادن ملت یمن و منافع آن و در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی دانسته که هیچ تاثیری بر موضع ملت این کشور در قبال فلسطین ندارد.

در این بیانیه از ملت‌های عربی و اسلامی خواسته شده است که سد ترس و سکوت را که رژیم‌های دست نشانده و همدست با رژیم صهیونیستی تحمیل کرده‌اند، بشکنند.

مردم صعده یمن همچنین از آزادگان جهان خواسته‌اند که دامنه تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و نیز شرکت‌های حامی آنها را گسترش دهند.

تظا

تسنیم

پربیننده ترین خبرها