گزارش العالم از مراسم تشییع پیکر مستشاران شهید ایرانی در تهران+ فیلم

دوشنبه 2 بهمن 1402 - 10:32

شهروندان تهرانی صبح امروز (دوشنبه) پیکر مستشاران شهید خود را که در حملات رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند، تشییع کردند.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در تهران، پیکر مستشاران نظامی شهید دو روز پس از شهادت و طواف بر دوش ملت سوریه دور مرقد مطهر حضرت زینب علیها السلام در دمشق، وارد ایران شد.

حجت الله امیدوار (صادق امیدزاده)، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمد امین صمدی در حملات صبح روز شنبه (30 دی ماه) رژیم اشغالگر به یک ساختمان مسکونی در منطقه «المزه» در غرب دمشق به شهادت رسیدند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که حضور مستشاران ایرانی در سوریه، بنا به دعوت رسمی دولت سوریه صورت گرفته و آنها نقش مهمی را در کمک به دولت، ملت و ارتش سوریه برای مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح وثبات و امنیت دائم در این کشور داشته اند.
در همین حال وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به شهادت پنج مستشار ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «فعالیت مستشاران نظامی ایران در مبارزه با تروریسم و تامین امنیت منطقه با قدرت ادامه خواهد یافت. رژیم اسرائیل همدست اصلی جریان‌های تروریستی و دشمن درجه یک امنیت منطقه است».

وی خاطرنشان کرد، «شکست صهیونیست‌ها در مقابل اراده مردم غزه با این اقدامات تروریستی قابل جبران نخواهد بود».

پربیننده ترین خبرها