استاد حقوق دانشگاه کالیفرنیا:

مزدوران هندو در صفوف ارتش رژیم اشغالگر علیه غزه می‌جنگند!

مزدوران هندو در صفوف ارتش رژیم اشغالگر علیه غزه می‌جنگند!
سه شنبه 3 بهمن 1402 - 18:10

خالد ابوالفضل، استاد حقوق دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، هندوها را به نبرد در صفوف نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه متهم کرد.

العالم - فلسطین

«خالد ابوالفضل»، در خطبه جمعه گفت: سربازان هندو در کشتارها و جنایت های ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان مسلمان در نوار غزه سهیم هستند.

به گفته ابوالفضل، ملی گرایان هندو آشکارا آنچه را که اشغالگران اسرائیل با فلسطینی ها انجام می دهند جشن می گیرند.

اگرچه او مدرکی در این باره ارائه نکرد، اما گزارش های مطبوعاتی بر حضور مزدورانی در صفوف نیروهای اشغالگر غزه تاکید دارد.

بر اساس این گزارش ها، رژیم اشغالگر مزدورانی از آمریکا، فرانسه، اسپانیا، اوکراین و ده ها کشور در سراسر جهان به خدمت گرفته است.

روزنامه اسپانیایی الموندو تحقیقی را درباره یک مزدور اسپانیایی که به ارتش اشغالگر اسرائیل پیوسته منتشر کرد.

این مزدور اسپانیایی اظهار داشت که با سه هزار و نهصد یورو در هفته به آنان پیوسته که با توجه به وظایف محول شده به هر مزدور این مبلغ قابل افزایش است.

به گزارش شبکه فرانسوی «اروپا 1» 4 هزار و 185 شهروند دوتابعیتی فرانسوی-اسرائیلی برای جنگ در صفوف اشغالگران اسرائیل در غزه استخدام شدند.

بر اساس گزارش های مطبوعاتی و شهادت مزدوران، پیوستن به ارتش اشغالگر اسرائیل در ازای دریافت پول تنها به یهودیان خارج از کشور محدود نمی شود، بلکه مزدوران سایر مذاهب را نیز شامل می شود.

استفاده از مزدوران برای جلوگیری از تأثیرات منفی اعداد واقعی کشته‌های «رسمی» اعلام شده بر افکار عمومی داخلی، را کاهش می‌دهد و به کارگیری آنها باعث می‌شود تعداد بیشتری از نیروهای ذخیره به مشاغل غیرنظامی خود بازگردند و خسارات اقتصادی را کاهش دهند.

پربیننده ترین خبرها