در دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح مطرح شد: حمایت از تولیدات رسانه ای با موضوع «فلسطین»

در دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح مطرح شد: حمایت از تولیدات رسانه ای با موضوع «فلسطین»
چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 22:46

نشست خبری دومین جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح»، بعدازظهر دیروز با حضور محسن یزدی، دبیر جشنواره و میر تیموری، مدیر اجرایی جشنواره و نیز اصحاب رسانه برگزار شد.

العالم - ایران

محسن یزدی، دبیر جشنواره بین المللی رسانه ای صبح ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران اولین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح گفت : همه تلاش ما این است که این جشنواره در دومین سال برپایی خود به بهترین شکل برگزار شود و شاهد حضور آثار بین المللی شاخص و خوب باشیم.وی افزود: شبکه های مختلف برون مرزی سازمان صداوسیما شامل شبکه های سحر، الکوثر، پرس تی وی، العالم، آی فیلم، هوساتی وی، هیسپان ای وی، خبرگزاری تصویری ایران پرس و مجموعه رادیوهای برون مرزی رسانه ملی آخرین تولیدات منتخب خود را در این جشنواره به داوری خواهند گذاشت که برترین آثار در روز اختتامیه که اواخر اردیبهشت 1403 است، معرفی خواهند شد.

یزدی خاطر نشان کرد: با توجه به تحولات غزه و مظلومیت مردم فلسطین بخش ویژه ای را به موضوع فلسطین اختصاص داده ایم که مهم ترین بخش جشنواره دوم خواهد بود. دبیر جشنواره بین المللی رسانه ای صبح با اشاره به این که جشنواره امسال در بخش رادیویی، تلویزیون، پادکست و فضای مجازی هم آثاری را در بر خواهد داشت، گفت : این آثار از سراسر کشور و خارج از کشور برای ما ارسال خواهد شد و به همین منظور فراخوانی را از طریق سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، اعلام می کنیم که علاقه مندان بتوانند آثار خودشان را برای ما ارسال کنند.

یزدی افزود: در این دوره از جشنواره بخش هایی جدیدی اضافه شده و هم این که به طور جدی به آثار خارج از کشور که برای ما ارسال خواهد شد، توجه می کنیم و همه تلاش ما ودست اندرکاران این جشنواره این است که اتفاق های بسیار خوبی بیفتد و شاهد شکوفایی این جشنواره در دوره های آتی باشیم.

دبیر دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح اظهار کرد: در این جشنواره یک بخش آزاد تولید آثار و یک بخش هم مربوط به آثار تولیدی شبکه های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی سازمان صداوسیماست که امیدواریم بهترین آثار خود را برای ما ارسال کنند تا این جشنواره از رونق خوبی در آینده برخوردار شود.

آثار طی فراخوانی که در روزهای آینده در سایت های مورد نظر اعلام خواهد شد به دبیرخانه جشنواره فرستاده می شود که پس بررسی، اثرات برتر انتخاب و برای شرکت در اختتامیه جشنواره که در اواخر اردیبهشت سال آینده در تهران برگزار خواهد شد، ارسال و برگزیدگان جشنواره معرفی می شوند.

پربیننده ترین خبرها