خبرنگار العالم گزارش داد:

24 حمله علیه غزه در کمتر از 12 ساعت گذشته/ شرایط بحرانی بیمارستان ناصر در خان‌یونس

پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 - 17:06

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد که رژیم صهیونیستی شب گذشته ۲۴ حمله در این باریکه انجام داده است که طی آن، ۲۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«اسرا البحیصی» خبرنگار العالم در گفتگوی زنده با شبکه بیان داشت که باریکه غزه بخصوص منطقه خان‌یونس از شب گذشته تا این لحظه شاهد حوادث زیادی بوده است.

وی افزود: نیروهای رژیم اشغالگر به یکی از ساختمان های خان‌یونس یورش برده و مردان حاضر در این مکان را بازداشت کرده و زنان و کودکان را به جمعیت هلال احمر بردند که قبلا آن را به تصرف درآورده اند.

وی تاکید کرد که محاصره بیمارستان ناصر همچنان ادامه دارد و وزارت بهداشت غزه هشدار داده که این بیمارستان به دلیل وارد نشدن لوازم و تجهیزات پزشکی به آن، به سرعت درحال فروپاشی است. از طرفی به دلیل محاصره، پرسنل امکان خارج شدن از آن را ندارند و به دلیل رو به اتمام بودن مواد غذایی و پزشکی، قادر به انجام کار خود نیز نیستند.

خبرنگار العالم اظهار داشت که بمباران مناطق مختلف شهر خان‌یونس بخصوص بخش غربی آن همچنان ادامه دارد و در شب گذشته ۴۰ تن در این منطقه به شهادت رسیده اند که پیکر ۱۴ تن از آنها در محوطه ساختمان دانشکده مهندسی صنایع در خان‌یونس باقی مانده است و به دلیل محاصره شدن بیمارستان توسط تانک ها و تیراندازی بی وقفه سربازان صهیونیست، امکان انتقال آنها به بیمارستان ناصر وجود نداشت و به ناچار در محوطه این ساختمان دفن شدند.

وی افزود: رژیم اشغالگر یک بلوک شهری کامل را که محل سکونت خانواده های زیادی بود نیز مورد هدف قرار داد و هنوز شهدایی زیر آوار این مکان مدفون هستند.

پربیننده ترین خبرها