هشدار مقاومت عراق درباره اعطای مصونیت به نظامیان خارجی

هشدار مقاومت عراق درباره اعطای مصونیت به نظامیان خارجی
جمعه 6 بهمن 1402 - 18:52

مقاومت اسلامی عراق تأکید کرد که اگر واشنگتن به درخواست دولت بغداد برای تعیین تکلیف نیروهای خود تن داده، به خاطر حملات مقاومت است.

العالم - عراق

مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که مصوبه پارلمان و حمایت مردمی از اخراج نیروهای خارجی، طی سالهای گذشته به خاطر فریبکاری آمریکا، راه به جایی نبرده است.

در این بیانیه آمده است: آمریکا به دنبال اجرای نقشه های پلیدانه خود در عراق و منطقه است و اینکه واشنگتن به درخواست دولت عراق برای تعیین تکلیف نیروهای خود تن داده، به خاطر حملات مقاومت است.

مقاومت عراق با تأکید بر اینکه آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد، تصریح کرد: ما طی سالها مبارزه، به جز فریب و زورگویی، چیزی از دشمن آمریکایی ندیدیم و [این کشور] همیشه در تلاش بوده است که برای انجام هر چه بیشتر طرحهای شیطانی خود، زمان خریداری کند.

پایگاه خبری العهد ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، پاسخ مقاومت اسلامی به آمریکا، ادامه عملیاتهای جهادی علیه حضور خارجی است و «نسبت به اعطای مصونیت به هر گروه خارجی و تحت هر بهانه‌ای، هشدار می‌دهیم».

گروه‌های مقاومت عراق در واکنش به حمایت‌های آمریکا از تداوم جنگ در غزه، روزانه چندین بار پایگاه‌های آمریکا را در منطقه مورد حمله قرار می‌دهند.

مقاومت اسلامی عراق، آمریکا را مسئول اصلی حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه می‌داند و تاکید کرده است تا زمان تداوم حملات به مردم فلسطین به عملیات‌های خود علیه پایگاه‌های دشمن ادامه خواهد داد.

مقاومت عراق همچنین تصاویری از لحظه پرتاب هواپیمای بدون سرنشین برای حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه اربیل را منتشر کرد.

ععراق

فارس

پربیننده ترین خبرها