گزارش العالم از ۶ عملیات ویژه حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی

شنبه 7 بهمن 1402 - 17:05

مقاومت در لبنان در مدت 24 ساعت شش عملیات ویژه و بزرگ انجام داد که در آن از موشک‌های سنگین برکان برای انهدام مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی استفاده کرد.

العالم - لبنان

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد: حزب الله دیشب از غروب تا سحرگاهان با استفاده از موشک‌های سنگین برکان، ۶ عملیات کیفی و بزرگ انجام داد. دیروز بعدازظهر نیز با موشک «فلق ۱» مقرهای ارتش اشغالگر صهیونیستی را هدف قرار داد.

بنابر این گزارش، مقاومت همچنین در پاسخ به حملات اسرائیل مواضعی را در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در فلسطین اشغالی به ویژه در المطلی، آویویم و شلومی با موشک‌های برکان هدف قرار داد.
بنابر این گزارش، رسانه های دشمن از انفجارهای مهیبی در شهرک های شلومی و مقر نظامیان خبر دادند.

از سوی دیگر مقاومت از شهادت چهار مجاهد در راه قدس خبر داد که شب گذشته در یکی از حملات رژیم صهیونیستی و در جریان رویارویی با ارتش اشغالگر به شهادت رسیدند.

به گزارش العالم، یگان تک تیرانداز مقاومت اسلامی نیز با برخی برج‌های جاسوسی دوردست و همچنین تعدادی از نظامیان اسرائیلی در حال انتقال شبانه، برخورد ‌کردند که به رعب و وحشت اشغالگران منجر شد.

وضعیت منطقه به ویژه خط مقدم لبنان با فلسطین اشغالی نیز به شدت در حال وخامت است.

رژیم صهیونیستی شب گذشته به برخی روستاهای لبنان از جمله دیر عامص، عیتیت و قانا حمله کرد.

به گزارش خبرنگار العالم، حملات توپخانه رژیم اشغالگر هنوز هم علیه بسیاری از روستاها و حومه آنها به ویژه کفرکلا ادامه دارد، این حملات خسارت بسیاری به منازل مردم لبنان در مناطق خیام، حولا، مجدل سلم و وادی السلوکی وارد کرده است.

پربیننده ترین خبرها