نتنیاهو به جای رهبران حماس در غزه، هیتلر را پیدا کرد!+ عکس

نتنیاهو به جای رهبران حماس در غزه، هیتلر را پیدا کرد!+ عکس
دوشنبه 9 بهمن 1402 - 09:46

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای توجیه جنایت نسل‌کشی علیه فلسطینیان نوار غزه، ادعا کرد که ارتش در این باریکه به نشانه‌هایی دست یافته‌ که نشان می‌دهد آنها "نئونازی" هستند!.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس اخیر خود کتاب "کفاحي" («نبرد من» نوشته آدولف هیتلر) را در دست گرفت و گفت: در دست من کتاب هیتلر Mein Kampf به زبان عربی است. این کتاب توسط نظامیان ما در خانه‌های غیرنظامیان در غزه پیدا شده است. آنها آن را پیدا کردند و این یک ادبیات ضد یهود و نازی است.

نتانیاهو افزود: این چیزی است که آنها فرزندان خود را بر اساس آن تربیت می‌کنند و به همین دلیل من مصمم هستم که از شر حماس خلاص شوم و دیگر حزبی نباشد که خواستار نابودی اسرائیل باشد.

او در ادامه این لفاظی‌هایش گفت: این نئونازی‌ها از آفریقای جنوبی برای دفاع از آنها(به غزه) آمده‌اند.

"نبرد من" کتابی است که توسط آدولف هیتلر نوشته شده ‌است. این کتاب بیانگر اندیشه‌های سیاسی هیتلر و ناسیونال سوسیالیسم است. هیتلر در سال ۱۹۲۴ هنگامی که در قلعه لاندسبرگ زندانی بود، بخش نخست کتاب را با دیکته کردن جملات به منشی خود به وجود آورد. بخش دوم، پایان همان سال پس از آزادی زودهنگام او از زندان نوشته شد.

روزنامه "نیویورک تایمز" آمریکا این ادعای نتانیاهو را زیر سوال برده و نوشته است: به نظر می‌رسد نتانیاهو فراموش کرده است که این کتاب پیش از سال ۱۹۸۹ به زبان عبری ترجمه شده است. در واقع "دان یارون"، زمانی‌ که ۷۰ ساله بود، این کتاب را در پاسخ به درخواست دانشجویان و محققان اسرائیلی، به زبان عبری ترجمه کرد.

به رغم ورود جنگ اسرائیل در نوار غزه به چهارمین ماه، ارتش این رژیم در دستیابی به تمام اهدافش از جمله نابود کردن حماس ناکام مانده است و حالا پیشنهاد داده که رهبران این جنبش می‌توانند در چارچوب یک توافق آتش‌بس کلی، نوار غزه را ترک کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها