گزافه‌گویی نتانیاهو در مورد بازداشت فلسطینی‌ها در کرانه‌باختری

گزافه‌گویی نتانیاهو در مورد بازداشت فلسطینی‌ها در کرانه‌باختری
چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 23:52

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با سربازان و فرماندهان گردان ۴۳ در کرانه باختری گفت که 500 خرابکار قبلاً در اینجا (در کرانه باختری) به ویژه در جنین از بین رفته اند و تعداد بیشتری نیز از بین خواهند رفت، ما در نبردی هستیم که در آن باید پیروز شویم به این دلیل که این منطقه بسیار مهم است.

العالمیک خبر و چند تحلیل

رجزخوانی نتانیاهو درباره اینکه از 7 اکتبر گذشته تا امروز 500 فلسطینی را در کرانه باختری به قتل رسانده و تعداد بیشتری از آنها را خواهد کشت، نشان دهنده عمق تروریسم، جنایت و سادیسم صهیونیستی است که بر اسرائیل حاکم است و غرب منافق ادعا می کند این رژیم تنها واحه دموکراسی در خاورمیانه است.

این تروریست سادیست در حالی به کشتن 500 فلسطینی افتخار می کند که دنیا شاهد آن است که او غیرنظامیان بی دفاع را که هیچ سلاحی برای دفاع از خود ندارند می کشد و آنها را تهدید به قتل بیشتر می کند. مردم فلسطین امروز در برابر ارتش وحشی‌ها و بیماران روانی از خود دفاع می کنند که غرب نه فقط آن‌ها را به جدیدترین سلاح‌ها مسلح کرده است بلکه حتی در سطوح نظامی، سیاسی و اطلاع رسانی از این ارتش حمایت می کند تا بدون هیچ مانعی به قتل بیشتر ادامه دهد.

اما نتانیاهو سادیست با صحبت آشکار از ددمنشی و جنایاتش در واقع ضعف ارتش به اصطلاح شکست ناپذیر صهیونیستی را آشکار کرد که نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست یابد با اینکه 70 درصد این منطقه را نابود کرده است اما در برابر رزمندگانی با ابتدایی ترین تسلیحات خوار و ذلیل شده است.

نتانیاهو شکست خورده جرأت نمی کرد اینگونه به کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در کرانه باختری و غزه افتخار کند جز اینکه حمایت آمریکا را با خود دارد که پایگاه های نظامی اش را در منطقه ایجاد کرده تا مانع از کمک رزمندگان امت عربی و اسلامی به مردم محاصره شده غزه و فلسطین شود چرا که می داند نتانیاهو فقط یک نی توخالی است.

اگر غرب در شعارهای خود درباره حقوق بشر صادق بود و اگر عدالت در جهان وجود داشت و اگر سازمان های بین المللی از نفوذ غرب منافق رها می شدند، قاتلان، جنایتکاران و تروریست‌هایی مانند نتانیاهو آزاد نبودند بلکه در زندان بودند و اینگونه نبود که نتانیاعهو به قتل 30 هزار فلسطینی افتخار کند و حتی تهدید کند که تعداد بیشتری از زنان و کودکان فلسطینی را به قتل خواهد رساند. این همان دلیل واقعی بود که مقاومت اسلامی غزه را بر آن داشت تا طوفان اقصی را اجرا کند تا دنیا بفهمد که تنها زبانی که تروریستها و اربابان آمریکایی شان می فهمند، زبان زور است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها