درخواست مردم یمن از اعراب برای برداشتن گام‌های عملی جهت تحریم اسرائیل و حامیانش

يکشنبه 15 بهمن 1402 - 18:57

محافل مردمی یمنی در چارچوب حمایت از فلسطین، برای گسترش دامنه تحریم اقتصادی و سیاسی رژیم  اسرائیل و کشورهای حامی اش بر لزوم ادامه تحریم ها تاکید کردند.

العالم یمن

خواسته‌های مردم یمنی به دلیل لزوم فعال کردن سلاح تحریم سیاسی و اقتصادی رژیم اسرائیلی برای حمایت از مردم فلسطین در حال افزایش است ... سلاحی که از فراخوان‌های صرف به یک واقعیت ملموس برای یمنی ها تبدیل شده و این امر را با توجه به جنایات و جنگ نسل‌کشی فلسطینی‌ها و به ویژه مردم نوار غزه توسط رژیم ضروری می بینند.

یکی از شهروندان یمنی به خبرنگار العالم گفت: تحریم اقتصادی و سیاسی یک وظیفه قانونی و نه فقط یک انتخاب است و تحریم نکردن آنها در شکوفایی اقتصادی آنان و تأمین پول به آنها کمک می کند.

یک زن یمنی به خبرنگار شبکه العالم گفت: کمترین وظیفه ما تحریم کالاهای آمریکا و "اسرائیل" است تا از کشتار فرزندان و زنان فلسطین حمایتی نشود.

یمنی ها در فعالیت‌های مختلف خود برای همبستگی با فلسطین، بارها و بارها از همه کشورهای عربی و اسلامی خواستار گسترش پویش های تحریم اقتصادی رژیم اسرائیلی و کشورهای حامی آنان و قطع منابع حیاتی آنان شدند با این دید که این کوچکترین وظیفه حمایت از مردم فلسطین است. یمنی ها همچنین از این کشورها می خواهند تا برای تحریم این رژیم از نظر سیاسی و دیپلماتیک و رد عادی سازی در همه سطوح ، اقدامات عملی انجام دهند.

یک شهروند یمنی به خبرنگار العالم گفت: ما خواستار تحریم سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و همه ظالمان جهان هستیم.

یک شهروند دیگر گفت: تحریم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، این یک وظیفه انسانی، اخلاقی و دینی است.

مردم یمن از اعراب و مسلمانان می خواهند برای تحریم اسرائیل و حامیانش گام های عملی بردارند.

موضع مردمی یمن، ادامه موضع دولت خود است که افزون بر تصویب قانون رسمی جرم انگاری به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل و عادی سازی با آن ، اقدامات متعددی را برای فعال کردن تحریم اقتصادی انجام داد بلکه در عوض به اقدامی نظامی در دو دریای سرخ و عربی با هدف آسیب رساندن به منافع رژیم اسرائیل و قطع همه شریان های حیاتی آن در این آبراهه های مهم تبدیل شد.

محافل یمنی معتقدند مقاومت در برابر رژیم اشغالگر با سلاح تحریم ، بخش مهمی از مقابله با این رژیم ، استکبار آن و نقض آشکارحقوق مردم فلسطین است و اهمیت آن نیز در منزوی کردن و کمرنگ کردن پروژه صهیونیستهاست.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها