توهین نژادپرستانه روزنامه آلمانی به زنان غزه

توهین نژادپرستانه روزنامه آلمانی به زنان غزه
دوشنبه 16 بهمن 1402 - 16:24

یک مقاله نویس آلمانی از بالا بودن سطح زاد و ولد در نوار غزه که شاهد مرگ‌بارترین جنگ صهیونیست‌هاست، انتقاد و به زنان فلسطینی ساکن در این باریکه توهین نژادپرستانه کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، "آلن پوسنر" در مقاله‌ای در روزنامه آلمانی " ولت" (Welt)نوشت: ۱۷ سال است که حماس زنان غزه را به فرزندآوری بیشتر تشویق می‌کند تا "منابع انسانی برای مبارزه با یهودیان تمام نشود"!.

این نویسنده افزود: اگر چه مراقبت‌های بهداشتی در غزه قبل از جنگ اخیر در مقایسه با بسیاری از کشورهای عربی چندان خوب نبود ولی سطح تحصیلات زنان در غزه نسبتا بالا است به طوری‌ که همه دختران حداقل به مدت ۹ سال به مدرسه می‌روند و بسیاری از آنها وارد دانشگاه نیز شده‌اند.

در بخش دیگری از این مقاله آمده است: در دوران اولین انتفاضه فلسطین در سال ۱۹۸۷، میزان زاد و ولد به‌ ویژه میان زنان تحصیلکرده و سیاسی در فلسطین افزایش یافت ولی این رقم در سال‌های اخیر روند نزولی پیدا کرده است بر خلاف غزه که به نظر می‌رسد "فرزندآوری برای جنگیدن با یهودیان امری جذاب شده است"!

ماه گذشته صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل(‌یونیسف) اعلام کرد از هفتم اکتبر حدود ۲۰ هزار کودک در غزه متولد شده‌اند یعنی هر ۱۰ دقیقه یک نوزاد در میانه جنگ به دنیا آمده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها