اولین نمایشگاه بین المللی الحدیده یمن برای معرفی شخصیت و فعالیت های شهید حسین بدر الدین الحوثی+فیلم

جمعه 20 بهمن 1402 - 09:29

نمایشگاه بین المللی فرمانده شهید سید حسین بدر الدین الحوثی با حضور جمعی از فرماندهان نظامی، علما و شخصیت های سیاسی و دانشگاهی و رسانه ای در استان الحدیده یمن برگزار شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی روحیات و ویژگی های انسانی این شهید به عنوان الگوی یک مبارز انقلابی مؤمن اعلام شده است.

العالم - یمن

در این نمایشگاه، ابتدا گوشه هایی از زندگی این شهید و سپس شخصیت وی از تمام ابعاد فکری، روحی و انسانی و تمام توانمندی های نظامی و جهادی و حمایت های بی دریغ او از مظلومان غزه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

یحیی بدر الدین الحوثی، برادر شهید حسین بدر الدین الحوثی به شبکه خبری العالم گفت: ایجاد تمدن اسلامی مستلزم فرهنگ، قوانین و رهبری واحد پس از خدای واحد است. ما فرقه گرایی و مذهب گرایی را قبول نداریم و همه مجاهدان تلاش کرده اند که همه موانع و فاصله های ساختگی بین امت اسلامی را در هم بشکنند تا امت اسلامی امت واحد قرآنی شود.

این نمایشگاه غرفه های متعددی در زمینه های مختلف از جمله هنرهای تجسمی، عکس و فیلم هالی مستندی دارد که مراحل تکوین مسیر حرکت قرآنی و مراحل استضعاف امت اسلامی توسط مستکبرین بعد از جنگ جهانی دوم و در نهایت شکل گیری محور مقاومت را به نمایش درآورده است.

سرتیپ قاسم الحمران، از خویشاوندان شهید حسین بدر الدین الحوثی هم به خبرنگار العالم گفت: این شهید از ابتدای کودکی تا روزگار جوانی دغدغه و اندوه وضعیت اسف بار جهان اسلام را داشت و از اینکه هیچ تلاشی برای خارج کردن امت اسلامی از این وضعیت صورت نمی گیرد، ناراحت بود.

در سالن های نمایشگاه با ظرفیت بیش از 1200 نفر، نمایشگرهای بزرگی به منظور نمایش تئاتر و فعالیت های هنری دیگر و نیز نمایش فلیم های مستند با موضوع عملیات طوفان الاقصی – که بینی صهیونیست ها را به خاک مالید - نصب شده است.

پربیننده ترین خبرها