گزارش العالم از لحظه خداحافظی پزشک فلسطینی با پیکر همکارش +فیلم  

دوشنبه 23 بهمن 1402 - 14:51

خبرنگار العالم در دیر البلح لحظه خداحافظی یک پزشک بیمارستان شهدای الاقصی با پیکر همکارش که با خانواده اش به شهادت رسیده اند را ثبت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم شب گذشته شب کشتار غزه به خصوص رفح و دیر البلح به دلیل حملات هوایی گسترده رژیم اشغالگر به این دو شهر بود.

وی با اشاره به پیکر شهدایی که روی زمین مانده اند گفت این شهدا از قربانیان جنایت صبح امروز رژیم صهیونیستی در خیابان البرکه در دیر البلح هستند.

وی افزود: در این فاجعه، 15 نفر از خانواده القهوجی – که خانواده یکی از پزشکان هستند – به همراه این پزشک به شهادت رسیدند.

یکی از همکاران این شهید به شبکه العالم گفت: "اسرائیل بر ارتکاب جنایات خود اصرار دارد ما تاریخ مغول و مهاجمان انگلیسی و تاتارها را خوانده ایم؛ هیچ کدام از آنها جنایاتی را که اسرائیل در غزه مرتکب شده است، انجام نداده اند".

وی افزود: "هر نوع مشکلی که روی کره زمین ممکن است وجود داشته باشد یک جا در غزه جمع شده است؛ ویرانی و تخریب، گرسنگی، کشتار جمعی، شیوع بیماری های واگیردار و کشتار پزشکان و غیره نمونه هایی از این مشکلات هستند".

وی خاطرنشان کرد که پزشکان غزه الان دیگر درد خود را فقط به خدا می گویند. آنها 5 ماه است که از همه کشورها از جمله کشورهای عربی و اسلامی کمک های پزشکی و بیمارستان صحرای و تجهیزات پزشکی خواسته اند اما فقط کفن به دستشان رسیده است.

پربیننده ترین خبرها