رزمنده قسام: در مناطقی که دشمن دستور تخلیه داده، در انتظارشان هستیم

 رزمنده قسام: در مناطقی که دشمن دستور تخلیه داده، در انتظارشان هستیم
چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 22:33

گردان‌های قسام تصاویر جدیدی از نبرد مبارزان قسام با نظامیان صهیونیست از فاصله صفر و هدف قرار دادن تجهیزات نظامی ارتش اشغالگر در خانیونس را منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

در این عملیات فرمانده گردان 630 نیروی ذخیره ارتش اشغالگر و شماری دیگر از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در این ویدئو یکی از رزمندگان قسام می گوید: رژیم صهیونیستی ادعا می کند که ما در میان غیرنظامیان حضور داریم. اما ما در مناطقی هستیم که به طور کامل از غیرنظامیان تخلیه شده است. این دشمن پست و فرومایه در میدان نبرد حریف ما نمی شود. میدان نبردی که خودش تعیین کرده و به غیرنظامیان دستور تخلیه داده است و ما نیز پس از تخلیه غیرنظامیان در این مناطق حاضر شدیم.

وی افزود: اما این دشمن جنایتکار و بزدل کودکان و زنان ما را در خانه هایشان هدف قرار می دهد. این دشمن حریف ما نمی شود و به زنان و کودکان و سالخوردگان قدرت نمایی می کند. ما مبارزان مقاومت در میدان حضور داریم و به دشمن می گوییم: اگر جرات داری با ما روبرو شو!

این رزمنده قسام ادامه داد: دشمن صهیونیستی دروغ می گوید و ادعا می کند که خانه ها را به منظور هدف قرار دادن فرماندهان قسام بمباران می کند. در حالی که فرماندهان و مبارزان قسام در مناطقی که دشمن دستور تخلیه آنها را داده است، در انتظار دشمن هستند.

قسام

وی گفت: اگر دشمن فکر می کند که می تواند حماس را نابود کند، دچار وهم و خیال شده است. وانشاالله خداوند خودروهای زرهی آنها را برخواهدچید و به پیچ و مهره تبدیل خواهد کرد قبل از آنکه اشغالگران حتی فکر نابوودی توانمندیهای حماس را در سر بپرورانند.

این رزمنده قسام ادامه داد: گردان های القسام بذری برآمده از سرسختی این سرزمین و مردم آن است. حماس نماینده آرمان های آحاد مردم فلسطین و میلیون ها تن از افراد امت اسلامی است، لذا هرآنچه دشمن برایش تلاش می کند توهم و سرابی بیش نیست. به امید خدا ارتش رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و بعد از تمام شدن جنگ خواهد فهمید که به دنبال سراب بوده و این سرزمین مردان و دوست‌دارانش را می شناسد و می داند که چه کسانی برایش مبارزه می کنند.

وی تاکید کرد: قسام یک اندیشه است و از بین نمی رود و همچنان با قدرت و سلامت درحال مبارزه است. از خداوند متعال می خواهیم مبارزه ما را بپذیرد و به مردم فلسطین عزیز و گرانقدری که جان و تن خود را فدایشان می کنیم این پیام را می رسانیم که دشمن می خواهد مردم مقاومت را مسبب رنج هایشان بدانند، حال آنکه دلیل این رنج ها رژیم اشغالگر است و مقاومت درمان این اشغالگری است. دشمن هرچقدر تلاش کند نمی تواند بیداری ما و مردممان را از بین ببرد، مردمی که از پدران، برادران، همسران، عمه ها و خاله های ما تشکیل شده اند و قلب های آنها با ماست.

.

پربیننده ترین خبرها