گزارش العالم از یورش اشغالگران به بیمارستان «امل» در غزه و دستگیری بیماران و کادر درمان

پنج‌شنبه 26 بهمن 1402 - 14:25

نظامیان اشغالگر به بیمارستان امل در خان‌یونس واقع در باریکه غزه یورش بردند و به تعدادی از پزشکان، پرستاران و بیماران بخش پذیرش را دستبند زدند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در دیر البلح غزه گزارش داد: نیروهای اشغالگر تمامی ساختمان های اطراف بیمارستان «امل» را تخریب کردند.

بنابر این گزارش، «آوارگان فلسطینی در دو مدرسه محاصره شده «الحورانی» و «هارون الرشید» برای نجات از محاصره نظامیان صهیونیست درخواست کمک کردند.»

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: «در مدرسه الحورانی 100 آواره فلسطینی حضور دارند که سالخورده اند و قادر به خروج نیستند. آنها اکنون تحت محاصره و در معرض شلیک گلوله قرار دارند و هر لحظه از سوی نظامیان صهیونیست تهدید به قتل عام در این مدرسه می شوند.»

بنابر گزارش خبرنگار العالم، در اردوگاه نصیرات نظامیان صهیونیست یک خانواده فلسطینی را قتل عام کردند در این جنایت 15 عضو این خانواده شهید شدند و هنوز پیکر شهدا زیر آوار است.

البحیصی خاطرنشان کرد که اشغالگران در حال حملات همه جانبه به تمامی مناطق باریکه غزه هستند.

خبرنگار العالم در خصوص وضعیت کمک های بشردوستانه نیز گفت: «چند کامیون برای کمک رسانی وارد نوار غزه شده اند، اما تعداد کامیون ها به اندازه ماه های قبل است و افزایشی نیافته، بلکه برعکس گاهی هم کاهش می یابد اما اگر دنیا می خواهد مردم غزه از مشکل کمبود غذا نجات پیدا کنند باید روزانه هزار کامیون حامل مواد غذایی وارد این منطقه شود.»

پربیننده ترین خبرها