روزنامه‌های عبری از حجم خسارات وارد شده از موشک های مقاومت می‌گویند

جمعه 27 بهمن 1402 - 14:39

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که سرمای این روزهای هوا بر گرمای مبارزه نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در این منطقه تاثیری نداشته است.

العالم ـ‌ لبنان

خبرنگار العالم اظهار داشت که رژیم صهیونیستی به تجاوزهای خود علیه بیشتر روستاهای لبنانی در این منطقه ادامه داده و با بمباران خمپاره‌ای مناطق الناقوره و اللبونه در بخش غربی و مناطق میس و بلیدا در بخش مرکزی را هدف قرار داده است. علاوه بر آن، با مسلسل سنگین روستاهای مشرف بخصوص در منطقه کفرکلا و العدیسی در بخش شرقی را مورد حملات خود قرار می دهد.

وی افزود: شب گذشته شاهد تنش بی‌سابقه و شدیدی بود که بواسطه تجاوزها و بمباران های صهیونیستی به وجود آمد.

خبرنگار العالم تاکید کرد: عملیات‌های روز گذشته مقاومت لبنان بسیار مورد بحث روزنامه ها و رسانه های عبری قرار گرفته است، بخصوص اظهاراتی که یدیعوت احرونوت از روسای شوراهای محلی در دو شهرک نشین مرجلیوت و کریات شمونه و میزان خسارات وارد شده به این مناطق نقل کرده است.

گفتنی است که روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شامگاه گذشته شهرک اشغالی «کریات شمونه» هدف دو موشک ضد زره از جنوب لبنان قرار گرفت.

منابع عبری شب گذشته گزارش دادند که شهرک اشغالی «کریات شمونه» در دو مرحله هدف ۱۵ راکت کاتیوشا و دو موشک ضد زره از جنوب لبنان قرار گرفت و سه راکت به مرکز این شهرک اصایت کرد و از شهرک‌نشینان خواسته شد تا در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

پربیننده ترین خبرها