در صورت وقوع جنگ جهانی سوم، این روستا اولین هدف بمباران خواهد بود+عکس

در صورت وقوع جنگ جهانی سوم، این روستا اولین هدف بمباران خواهد بود+عکس
دوشنبه 30 بهمن 1402 - 23:27

وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون) اسنادی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد در صورت وقوع جنگ جهانی سوم، روستایی در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت انگلیس اولین هدف بمباران‌ها خواهد شد.

العالم- اروپا

به گزارش العالم، حالتی از ترس و وحشت بر روستایی کوچک و خلوت در شمال شرقی لندن سایه افکنده است؛ زیرا طبق اسنادی که پنتاگون اخیرا منتشر کرده، این روستا اولین هدف حملات موشکی در صورت وقوع جنگ جهانی سوم است.

در گزارشی که روزنامه انگلیسی "Metro"، امروز با استناد به اسناد وزارت دفاع آمریکا منتشر کرده، آمده است: نیروی هوایی انگلیس در حال آماده شدن برای انبار بمب‌هایی با قدرت انفجاری چندین برابر بیشتر از بمب‌هایی است که در پایان جنگ جهانی دوم روی هیروشیما پرتاب شد.

این اسناد نشان می‌دهد که این زرادخانه سلاح در پایگاهی نظامی در روستای "لاکنهیت"، در ۱۳۰ کیلومتری شمال شرقی لندن، احداث خواهد شد.

طبق این گزارش، استقرار این زرادخانه تسلیحات در این روستا، آن را اولین هدف حملات نیروهای روسیه در صورت وقوع جنگ جهانی سوم قرار خواهد داد جنگی که با توجه به تنش مستمر در اوکراین، وقوع آن محتمل است.

این نخستین باری است که آمریکا در بیش از یک دهه گذشته، چنین تسلیحاتی را در انگلیس انباشت می‌کند. با این حال، معلوم نیست که آیا این اقدام با جنگ اوکراین مرتبط است یا خیر.

انتشار این اسناد در کنار تنش‌ها میان غرب و روسیه، نگرانی‌های زیادی را در میان اهالی روستای لاکنهیت ایجاد کرده است. برخی نگران هستند که خانه‌های‌شان در صورت وقوع جنگ جهانی سوم به اولین هدف "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه تبدیل شود.

پربیننده ترین خبرها