گزارش العالم از همکاری دانشگاه خوزستان با دانشگاه بصره

سه شنبه 1 اسفند 1402 - 17:32

خبرنگار شبکه العالم درخوزستان گزارش داد: «با نظارت معاون رئیس دانشگاه بصره و رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در این استان واقع در جنوب غرب کشور، هفته تبادل فرهنگی مشترک بین دو دانشگاه با هدف تقویت پیوندهای فرهنگی و تبادل دانش بین دو طرف برگزار شد که فعالیت‌های متنوع علمی، مهندسی، ورزشی و هنری را شامل می‌شود.»

العالم - عراق

خبرنگار العالم در خوزستان افزود:‌ دانشگاه‌های جنوب عراق و دانشگاه‌های ایران، روابط خود را با یکدیگر در زمینه علمی، معرفتی، دانشگاهی و تبادل فرهنگی، تقویت می کنند.

وی افزود: «نتیجه این همکاری‌ها پیشرفت علمی دانشجویان هر دو کشور و حاصل شدن منافع عمومی است. درهمایش هفته تبادل فرهنگی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در ایران، معاون رئیس دانشگاه بصره و رئیس دانشکده منابع طبیعی سخنرانی و بر تمایل دو دانشگاه‌ به تبادل فرهنگی و همکاری دانشگاهی بین دو کشور تاکید کردند.»

این همایش با استقبال گسترده دانشجویان در رشته های کشاورزی، منابع طبیعی، هنر و ورزش مواجه شد و همچنین دراین همایش برنامه هایی برای اقدام درحوزه محیط زیست و مشکلات مشترک در این زمینه بین ایران و عراق ارائه شد.

اهدای مدال و لوح یادبود از سوی دانشگاه ایران به هیئت عراقی، مراسم پایانی این همایش بود که اهداف مشترک دو طرف را ترسیم کرد.

پربیننده ترین خبرها