سردار سلامی: یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم/ پیشمرگ مردم هستیم

سردار سلامی: یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم/ پیشمرگ مردم هستیم
جمعه 4 اسفند 1402 - 19:56

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: جمعه ۱۱ اسفند، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکم دیگری به دهان دشمن خواهد زد.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس اظهار کرد: شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن‌سازی ایران، نامی درخشان و جهانی است و در همه محافل علمی، فلسفی و ادبی و تمدنی جهان، نام شیراز برجسته و نوآفرین است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان فارس ۱۵ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: فارس به دلیل حضور در صحنه‌های انقلاب همچنان مغضوب دشمنان اسلام و ایران است، اما این استان به فضل الهی در حال حرکت است.

وی در خصوص تلاش‌های دشمن برای تبدیل کردن همه عرصه‌های زندگی مردم به میدان جنگ گفت: حرکت شتابنده مردم و بسیجیان برای عروج و به قله رسیدن را تجربه می‌کنیم، از تاریخ سختی عبور کردیم، مخاطراتی را که دشمنان برای این ملت به وجود آوردند، اگر به هر ملتی وارد می‌شد، حتی قدرتمندترین کشورها مانند آمریکا، می‌شکست و از پا می‌افتاد.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: خصوصیات استثنایی برای ملت ایران وجود دارد و قوی شدن در نقطه فشار، یکی از این خصوصیات است؛ چرا که هر ملتی وارد جنگ شود، حتی اگر پیروز شود، شکننده می‌شود، اما ملت ایران به واسطه اتکا به منطق وحی و قرآن در پرتوی هدایت‌های نایب امام زمان (عج)، از آن جنگ قدرتمندتر شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند این ملت را از هر صحنه‌ای عزیز و سربلند خارج می‌کند و ما که کارآزموده شدیم باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شویم.

وی گفت: موضوع نبرد قدرت‌های جهانی با یاران، بر سر تعادل است، ولی وقتی می‌جنگیم، این دشمن است که از تعادل خارج می‌شود و مجبور به تغییر موضع و تنزل سطح هدف می‌شود.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: دشمن جنگ اقتصادی می‌کند تا نظام اقتصادی را فلج کند و فقر و محرومیت و اسارت اقتصادی را بر مردم تحمیل می‌کند اما مردم ایران با تبعیت از منبع نور یعنی امام زمان (عج) و نائب برحقش خطرات تحریمی را به فرصت‌هایی باشکوه برای ساخت همه نیازها در داخل کشور تبدیل می‌کنند.

دشمن دنبال منزوی کردن ایران بوده ولی ما ماهواره به فضا می‌فرستیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: قبل از انقلاب، ایران برای پیش پا افتاده‌ترین نیازهای روزمره مردم به کشورهای غربی وابسته بود، اما امروز، همه نیازهای روزمره با استفاده از تولیدات داخلی تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: دشمن تلاش کرد تا کشور ما را با ترور دانشمندان و محدود کردن‌ فعالان در همه عرصه‌ها منزوی کند، اما امروز ایران ماهواره به فضا می‌فرستد و تولید علم می‌کند.

سرلشکر سلامی افزود: ایران اسلامی با رهبری ولایی به عنوان تجسم حقیقی مکتب اسلام، به عنوان مجموعه‌ای انگیزه بخش و قدرت‌آفرین همچنان ایستاده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هرجایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم و این مهم با اتحاد نیروهای مردمی و بسیج امکان‌پذیر است؛ رحمت الهی و نصرت جاری خداوند را باید مورد اعتماد قرار دهیم.

پیشمرگ مردم هستیم

وی اضافه کرد: مردم کف جامعه ما فلسفه اصلی نظام و انقلاب هستند، اگر اطلاع رسانی‌می‌کنیم، برای امیدبخشی است نه برای منت گذاشتن، ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم و این راه ادامه دارد تا لباس فقر و محرومیت از همه افراد ملت خارج و لباس رفاه بر تن کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: جمعه ۱۱ اسفند، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم مردم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پای صندوق‌های رای، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

وی در این مراسم با اعلام رمز مبارک «یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان» دستور افتتاح طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی را صادر کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

استان فارس با ۱۵ حوزه انتخابیه، ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها