گردان‌های مجاهدین: هلاکت و زخمی شدن ۲۰ صهیونیست در ۱۷ عملیات ضد صهیونیستی

گردان‌های مجاهدین: هلاکت و زخمی شدن ۲۰ صهیونیست در ۱۷ عملیات ضد صهیونیستی
يکشنبه 6 اسفند 1402 - 14:19

سخنگوی گردان‌های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین گفت: مبارزان عضو این گردان‌ها در ۴ روز گذشته ۲۰ صهیونیست را در ۱۷ عملیات به هلاکت رساندند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «ابوبلال» در این خصوص گفت: پس از ۱۴۱ روز جنگ، مبارزان فلسطینی در همه محورهای نبرد، ضربات مهلکی را به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد کرده اند.

وی اضافه کرد: در چهار روز گذشته در ۱۷ عملیات، بیش از ۲۰ نظامی متجاوز به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

ابوبلال تصریح کرد که تک تیراندازهای این جنبش روز شنبه ۶ نظامی صهیونیست را در خانیونس به هلاکت رساندند.

وی از انتشار تصاویر این عملیات در ساعات آینده خبر داد.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد که یک افسر عضو تیپ ویژه «گفعاتی» در نبردهای جنوب باریکه غزه کشته شده و سه افسر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

براین اساس، شمار اعلامی نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۵۷۸ تن رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

پربیننده ترین خبرها