بیانیه مهم ۶ماده‌ای نُجَباء: طوفان در راه است

بیانیه مهم ۶ماده‌ای نُجَباء: طوفان در راه است
دوشنبه 7 اسفند 1402 - 02:47

دبیرکل جنبش نُجَباء عراق در بیانیه‌ای با گلایه از خیانت برخی سیاسیون به نیروهای مقاومت‌، توقف حملات به مواضع آمریکایی‌ها را تاکتیکی موقت دانست‌ و به هواداران جبهه مقاومت‌ خبر داد که طوفان در راه است.

العالم-عراق

شیخ اکرم الکعبی با انتشار بیانیه‌ای همزمان با نیمه شعبان که دفتر نُجَباء در تهران نسخه‌ای از آن را در اختیار این خبرگزاری قرار داد، با تبریک ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج)، نکاتی را در خصوص راهبرد مقاومت در مقابله با اشغالگران آمریکایی و هدف قرار دادن صهیونیست‌ها خطاب به طرفداران مقاومت مطرح کرد.

وی در بند نخست این بیانیه‌ ۶ماده‌ای تصریح کرد: تصمیمات جببهه مقاومت عراق، اسلامی و جهادی بوده و تمام مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد؛ ما این ثبات را از کربلا داریم و در آخر ضمن ادامه تلاش برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و اخراج اشغالگران از عراق، یا پیروز می‌شویم یا شهید.

این بیانیه می‌افزاید: مقاومت عراق نقش به‌سزایی در جنگ غزه ایفا کرده و شهدای بسیاری تقدیم کرده و همین خون‌ها موجب ثبات ما در مسیر آزادی و خونخواهی از آمریکای خائن شده است؛ آمریکا از این جنایت‌ها در عراق که سرزمین مقدسات است، پشیمان خواهد شد.

دبیرکل نُجَباء در بند سوم بیانیه‌ خود خاطرنشان‌ کرد: ما رایزنی با حکومت خود در خصوص اعلام برنامه زمانی برای عقب‌نشینی اشغالگران را رد نمی‌کنیم اما تأکید می‌کنیم خروج آن‌ها از طریق گفت‌وگو یک توهم است و آمریکا، این شیطان متجسم در قالب یک حکومت، تنها زبان زور و سلاح را متوجه می‌شود.

وی در ادامه متذکر شد: توقف حملات، تاکتیکی موقت برای بازیابی موقعیت و آرایش نیروهاست و با توجه به وجود مزدوران و خائنین که برخی اطلاعات مقاومت را به آمریکایی‌ها دادند، در جهت حفاظت از برادرانمان، این آرامش، آرامش قبل از طوفان است.

در بند پنجم بیانیه دبیرکل جنبش نُجَباء‌ با تأکید بر این‌که گروه‌های مقاومت با یکدیگر هماهنگ هستند و با توقف حملات در یک جبهه، شاهد فعال شدن جبهه دیگر هستیم، آمده است: ما به حمایت از غزه و اقدامات خود برای اخراج اشغالگران از سرزمین‌نمان ادامه خواهیم داد.

شیخ اکرم الکعبی در آخرین بند بیانیه خود تآکید کرده است: با وجود خون‌دادن در این راه، برخی افراد در داخل عراق خنجر به پهلوی‌مان زدند، اما ما از این تکلیف شرعی عقب نخواهیم نشست و با توجه به عدم فعالیت سیاسی و پرهیز از امور دنیوی، تنها هدف ما انجام تکلیف شرعی و جلب رضایت خداوند است.

پربیننده ترین خبرها