حضور مقامات کشوری و لشکری در انتخابات + تصاویر و فیلم

حضور مقامات کشوری و لشکری در انتخابات + تصاویر و فیلم
جمعه 11 اسفند 1402 - 12:42

شخصیت ها و مقامات کشوری و لشکری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

العالم - ایران

از صبح امروز شخصیت ها و مقامات لشکری و کشوری همگام با مردم سراسر کشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۹۰ نماینده و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب نمایندگان ۸۸ کرسی در یک هزار و ۲۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در ۳۱ استان شرکت کردند.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز با حضور در مسجد جامع لویزان تهران در انتخابات حضور پیدا کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مردم عزیزمان بایستی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توانمندی را تشکیل دهند که این کار با حضور در پای صندوق‌های رای امکان‌پذیر است. آینده این کشور ۴ سال در مجلس شورای اسلامی و ۸ سال در مجلس خبرگان رهبری امروز تعیین می‌شود و ما بایستی بهترین‌ها را انتخاب کرده و نام آن‌ها را در صندوق بیاندازیم تا این مجالس تشکیل شود.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دقایقی قبل با ثبت رأی خود در صندوق اخذ رأی الکترونیکی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، با بیان اینکه روز انتخابات از روزهای بسیار حساس است، اظهار کرد: ملتی توانایی اداره خود را دارد که تکیه بر مردم‌اش داشته باشد و تکیه بر مردم از طریق آرای انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در کنار صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که این ملت، ملت زنده است،‌ گفت: مشکلات را انکار نمی‌کنیم اما حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان دقایقی قبل با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات کشور، رای خود را به صندوق انداخت.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شعبه اخذ رأی مسجد ابوذر تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

«سید حسن خمینی» با حضور در حسینیه جماران آرای خود را به صندوق رای انداخت.

احمد وحیدی در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ستاد انتخابات کشور رای خود را به صندوق انداخت.

محمد باقر قالیباف رییس مجلس با حضور در شعبه اخذ رای تکیه مرتضی علی(ع) واقع در محله هرندی تهران رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس قوه قضائیه صبح امروز با حضور در مسجد جامع لویزان رای خود را به صندوق انداخت.

قوه

پربیننده ترین خبرها