گزارش العالم از پیام مردم ایران پای صندوق‌های رای+ویدئو

جمعه 11 اسفند 1402 - 21:19

شعب اخذ رای در سراسر ایران از ساعات اولیه آغاز روند رای گیری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شاهد حضور گسترده مردم بوده است و شرکت کنندگان تاکید کردند که حضورشان در پاسخ به ادعاهای واهی دشمنان بوده است.

العالم ایران

بیش از شصت و یک میلیون رای دهنده برای شرکت در رای‌گیری دعوت شدند. رای دهندگان در صف های طولانی در مقابل شعب اخذ رای ایستاده اند.

تهران و قم شاهد حضور گسترده مردم بودند. در استان خراسان، شمال شرق کشور، 62 هزار رای دهنده در اولین ساعت بازگشایی شعب اخذ رای به پای صندوق های رأی رفتند. رای دهندگان در شهرها و استان های دیگر مجبور شدند برای رای دادن به مدت طولانی در مقابل مراکز رای گیری صف بکشند.

یکی از رای دهندگان حاضر در یکی از شعب اخذ رای تهران به خبرنگار العالم گفت: شرکت ما در انتخابات در چارچوب حمایت از کشور و ادامه راه شهدا و شهید قاسم سلیمانی و همچنین مشارکت در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی خود بوده تا اجازه ندهیم دشمنان خارجی از آن سوء استفاده کنند و ادعاهای واهی بسازند

یکی دیگر از شرکت کنندگان درباره هدف از شرکت درانتخابات به العالم گفت: انتخابات موفقیت آمیز ایران؛ مورد توجه همه جهان و رسانه های بین المللی، به شدت طنین انداز خواهد بود، ما علیرغم مشکلات موجود، کشورمان را رها نخواهیم کرد و همیشه از آن حمایت کرده و از آن دفاع می‌کنیم و همیشه برای اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی وانقلاب مبارکش تابع دستورات رهبر انقلاب اسلامی خواهیم بود»

پربیننده ترین خبرها