تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین+فیلم

يکشنبه 13 اسفند 1402 - 13:11

ده ها هزار تن از فعالان آمریکایی در اغلب ایالت های این کشور در اعتراض به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه تظاهرات کردند.

العالم - آمریکا

به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا" شرکت کنندگان در پاسخ به فراخوان ده ها سازمان و نهاد به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین در سیاتل، نیویورک، لس آنجلس، سنت لویس، سالت لیک سیتی، واشنگتن، بالتیمور، بوستن، پراویدنس ، دیترویت، فرمونت و دیگر شهرهای آمریکایی در این تظاهرات شرکت کرده و توقف فوری جنگ را خواستار شدند.

تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین

ده ها تن از فعالان هم به منظور ادای احترام به آرون بوشنل، سرباز آمریکایی که خود را برای توقف جنگ در غزه آتش زد، در برابر سفارت رژیم اشغالگر در واشنگتن تجمع کردند و زیر پرچم فلسطین شمع روشن کرده و پلاکاردهایی در محکومیت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی به دست گرفتند.

تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا به مناسبت روز جهانی همبستگی با فلسطین

رژیم صهیونیستی در 149مین روز از جنایات خود در غزه، منازل شهروندان عادی را هدف قرار می دهد. در این حملات ده ها نفر شهید و مجروح شدند. این در حالی است که منابع مصری از دور جدید گفتگو برای دستیابی به توافق بین رژیم صهیونیستی و حماس خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت گذشته با ارتکاب 10 جنایت فجیع علیه خانواده های فلسطینی در غزه، 92 نفر را به شهادت رسانده و 156 نفر را مجروح کردند.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار از قربانیان جنایت رژیم صهیونیستی، شمار شهدا را 30410 نفر و شمار مجروحان را 71700 نفر اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها