درگیری شدید نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر در خانیونس+فیلم

يکشنبه 13 اسفند 1402 - 21:26

خبرنگار العالم در رفح گزارش داد که گروه های مقاومت فلسطینی در محورهای نبرد در شهر خانیونس در جنوب باریکه غزه در حال درگیری شدید با نیروهای اشغالگر اسرائیلی ههستند.

العالم _ فلسطین

احمد سهمود خبرنگار العالم در باریکه غزه تاکید کرد: درگیری های مقاومت فلسطین با ارتش اشغالگر اسرائیل در مناطق غربی استان خانیونس به ویژه در حوالی شهرک مسکونی حمد متمرکز است. نظامیان اسرائیلی در پناه خودروهای نظامی وارد این منطقه شده اند هرچند با مقاومت شدید گروه‌های فلسطینی مواجه شده اند به گونه ای که صهیونیست ها مجبور شده اند از پوشش هوایی کمک بگیرند.

وی ادامه داد: گروهان‌های قدس طی ساعات اخیر تاکید کردند که دو خودروی رژیم صهیونیستی را در عبسان هدف قرار داده و ساختمانی را منفجر کرده اند که نظامیان صهیونیست در آن پناه گرفته بودند. در این انفجار شماری از صهیونیست ها کشته و زخمی شدند. گردان‌های القسام نیز تاکید کرد که درگیری ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق غربی خانیونس ادامه دارد. این در حالی است که به علت شدت درگیری ها، اطلاعات از میدان نبرد اندک است. درگیری های نیروهای مقاومت فلسطینی در مناطق دیگری از جمله در محله الزیتون و مناطق جنوبی نزدیک وادی غزه ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها