مقاومت عراق: عملیات ما تا پایبندی رژیم اشغالگر به آتش‌بس غزه ادامه خواهد داشت

مقاومت عراق: عملیات ما تا پایبندی رژیم اشغالگر به آتش‌بس غزه ادامه خواهد داشت
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 - 03:24

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای بر ادامه عملیات نظامی خود به مناطق اراضی اشغالی تا توقف جنایات صهیونیست‌ها و پایبندی رژیم غاصب به آتش بس در غزه تأکید کرد.

العالم-عراق

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد «عملیات ما در حمله به مناطق تحت سلطه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه خواهد یافت؛ تا زمانی که رژیم اشغالگر به آتش‌بس در غزه ملتزم گردد».

در ادامه بیانیه آمده است: «رزمندگان قهرمان مقاومت اسلامی از آمادگی کامل برخوردارند تا چنانچه دشمن صهیونیستی جنایات خود را تداوم بخشد، با تکیه بر نصرت الهی ضربات‌شان را از سر بگیرند

مقاومت اسلامی عراق افزود: «ما خود را متعهد به تحقق دو هدف "آزادسازی عراق از اشغالگری آمریکا" و "پشتیبانی از فلسطین در نبرد مقدس علیه اشغالگران صهیونیستی" می‌دانیم».

همزمان ابوآلاء الولایی دبیرکل جنبش مقاومت گردان‌های سیدالشهداء اعلام کرد: «به مجاهدین مقاومت اسلامی عراق تبریک می‌گوییم که عملیات خود را در تکمیل مرحله دوم گسترش دادند تا علاوه بر بنادر، فرودگاه‌های رژیم غاصب را نیز شامل شود، دیروز فرودگاه حیفا و امروز فرودگاه کریات شمونا

وی تصریح کرد: «تعلیق عملیات مقاومت عراق به تصمیم مقاومت فلسطین و نتایج مذاکرات آتش‌بس با پایبندی به اصل وحدت میدان‌های نبرد که راه بازگشتی از آن وجود ندارد، واگذار شده‌است.»

پربیننده ترین خبرها