حمله موشکی مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه

حمله موشکی مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها در شمال نوار غزه
جمعه 18 اسفند 1402 - 00:05

نیروهای مقاومت فلسطین شامگاه پنجشنبه شهرک های صهیونیستی واقع در شمال نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروهان های قدس در این باره با برعهده گرفتن این حمله موشکی، اعلام کرد که شهرکهای مجاور و اطراف غزه را با موج موشکی هدف قرار دادیم.

این گروه مقاومت بدون اشاره به تلفات احتمالی این حملات، اعلام کرد که این عملیات در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را درهم کوبید.

در بیانیه این گروه آمد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی‌های «الکرنتینا» هدف دو فروند پهپاد قرار گرفتند.

حزب الله اعلام کرد که این پهپادها با دقت به هدف اصابت کرده است.

این گروه مقاومت لبنانی عصر امروز پنجشنبه نیز اعلام کرد مقر تازه تأسیس فرماندهی نظامیان اشغالگر در منطقه لیمان واقع در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی را با آتش توپخانه هدف قرار داده است که بر اثر آن، خسارت جانی مستقیم به نظامیان اشغالگر وارد شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز درباره تحولات شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد: حزب الله لبنان با شلیک چندین موشک از داخل خاک آن کشور، پایگاه نظامی رأس ناقوره در شمال الجلیل غربی را هدف قرار داد.

روزنامه عبری معاریو نیز تأکید کرد: حداقل ۱۰ موشک از خاک لبنان به طرف رأس الناقوره شلیک شدند.

در مقابل، توپخانه اشغالگران مناطق یارون و عیتا الشعب در داخل خاک لبنان را هدف قرار داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

پربیننده ترین خبرها