حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه نظامی البغدادی رژیم صهیونیستی

حمله موشکی حزب الله لبنان به پایگاه نظامی البغدادی رژیم صهیونیستی
شنبه 19 اسفند 1402 - 12:51

 حزب‌الله لبنان از حمله به یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی با موشک «برکان» خبر داد.

العالم - لبنان

بنابر این گزارش،‌ حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در غزه، مجاهدان ما صبح امروز (شنبه)‌ ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی با موشک «برکان» پایگاه صهیونیستی «البغدادی» در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که موشک به‌طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز در بیانیه‌ های جداگانه از حملات متعدد به مواضع و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه های «الراهب»، «السماقه» «جل العلام» و ... خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین در غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاعانه آن در برابر حملات رژیم صهیونیستی دیروز چندین عملیات را به شرح زیر علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اجرا کرده است:

بخش شرقی:

در ساعت 15:20 مواضع نظامیان صهیونیستی و خودروهای آنها را در منطقه السماقه واقع در ارتفاعات کفرشوبای اشغال شده لبنان با موشک های مناسب و توپخانه هدف قرار دادیم.

در ساعت 15:30 مواضع رژیم اشغالگر را در منطقه الرویسات العلم در ارتفاعات کفرشوبای اشغالی لبنان با موشک هدف قرار داده و خساراتی به آنها وارد شد.

بخش غربی

ساعت 13:55 دقیقه مواضع نظامیان صهیونیست را در اطراف منطقه الراهب با توپخانه هدف قرار دادیم.

ساعت 16:30 دقیقه نیروهای حزب الله مواضع نظامیان صهیونیستی در اطراف پایگاه جل العلام را با موشک "فلق 1" هدف قرار داده و خساراتی به آن وارد کردند.

ساعت 18:18 در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی و منازل شهروندان، مواضع توپخانه دشمن در دیشون با موشک کاتیوشا هدف قرار گرفت.

پربیننده ترین خبرها