دو یگان رژیم اشغالگر در کمین گردان های قسام در شمال خان یونس

دو یگان رژیم اشغالگر در کمین گردان های قسام در شمال خان یونس
سه شنبه 22 اسفند 1402 - 22:16

گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس امروز (سه‌شنبه)، دو یگان نظامی اسرائیلی را در یک کمین در شمال شهر خان یونس، در جنوب باریکه غزه گرفتار کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان های قسام در گزارشی اعلام کردند: رزمندگان قسام توانستند دو نیروی پیاده نظام صهیونیست را در کمینی به دام بیاندازند و از فاصله صفر در حزمه ابراج در شهرک حمد شمال شهر خان یونس با نیروهای آن درگیر شوند.

گردان های قسام در گزارشی دیگر، از هدف قرار دادن تانک صهیونیستی "مرکاوا " با گلوله های "آل یاسین 105" در شهرک حمد در شمال شهر خان یونس خبر داد.

عملیات گردان های قدس

گردان های قدس نیز اعلام کرد که رزمتدگان آن یک خودروی نظامیان صهیونیست و یک بولدوزر D9 را نیز با گلوله های RBG هدف قرار دادند. آنها همچنین مراکز استقرار سربازان دشمن را در مرکز شهرک حمد در شمال غربی خان یونس گلوله باران کردند.

گردان‌های قسام و گروه‌های مقاومت برای صد و پنجاه و هشتمین روز متوالی در چارچوب نبرد طوفان الاقصی به مقابله با نیروهای صهیونیستی که در چند جبهه نفوذ کرده‌اند، ادامه می‌دهند که به اعتراف ارتش رژیم ، تاکنون 589 افسرو سرباز کشته و بیش از 3047 نفر دیگر از آنان مجروح و بیش از 6835 زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها