پارودکس عجیب غرب؛ ارسال کمک هوایی به مردم غزه پس از مسلح کردن قاتلان آنها

پارودکس عجیب غرب؛ ارسال کمک هوایی به مردم غزه پس از مسلح کردن قاتلان آنها
پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 - 20:29

برخی سازمان‌های بین‌المللی اعلام کردند که برخی از کشورهایی که کمک‌های هوایی به غزه ارسال کردند، همزمان سلاح‌ در اختیار رژیم اسرائیل قرار می‌دهند.

العالم فلسطین

25 سازمان بین‌المللی فعال در غزه با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که کشورهایی مانند آمریکا، انگلستان و فرانسه نمی‌توانند در ورای کمک رسانی هوایی و تلاش‌ها برای باز کردن یک کریدور دریایی پنهان شوند؛ در حالی که همزمان اسرائیل را به انواع سلاح برای ارتکاب جنایاتش مجهز کرده اند.

این سازمان‌ها از کشورهای نامبرده خواستند تا انتقال سلاح را متوقف کنند و اقداماتی در راستای برقراری آتش‌بس فوری و دسترسی نامحدود به کمک‌ها انجام دهند.

در این بیانیه آمده است که این کشورها نمی توانند از ارسال کمک ها برای دور زدن مسئولیت ها و وظایف بین المللی خود از جمله جلوگیری از جنایات بی رحمانه استفاده کنند.

در این بیانیه آمده است که کمک رسانی هوایی نیازهای غذایی و دارویی دو میلیون و سیصد هزار نفر اهالی غزه که در وضعیتی مصیبت بار زندگی می کنند را تامین نمی کند.

از مهمترین این سازمانها می توان به عفو بین الملل، آکسفام، پزشکان بدون مرز، شبکه پزشکان جهان، شورای آوارگان دانمارک و انجمن سازمانهای غبر دولتی ایتالیا اشاره نمود.

پربیننده ترین خبرها