حمله تند روزنامه‌نگار صهیونیست به ملکه اردن

حمله تند روزنامه‌نگار صهیونیست به ملکه اردن
شنبه 26 اسفند 1402 - 13:34

یک روزنامه‌نگار صهیونیست به ملکه اردن به خاطر موضع‌گیری‌های او علیه رژیم اشغالگر، به شدت تاخت.

العالم- اردن

بنابر گزارش عربی 21، "سمدار پری" کارشناس امور عربی روزنامه عبری "یدیعوت آحارونوت" در مقاله‌ای با عنوان "اجنبی‌ای که قهرمان اردن شده و بی‌وقفه به اسرائیل می‌تازد"، از "رانیا عبدالله" ملکه اردن به شدت انتقاد کرد.

نویسنده اسراییلی این مقاله، که بارها از اردن دیدار کرده است، از اصالت فلسطینی ملکه رانیا برای هجمه به او سوء‌استفاده کرده است.

پری نوشته است: ملکه اردن "شخصیتی نامحبوب در کشور خود است" و رهبران قبایل اردنی از "عبدالله دوم" پادشاه خواسته‌اند او را از این کشور اخراج و با یک اردنی‌تبار ازدواج کند.

نویسنده همچنین فعالیت "مُد ملکه رانیا" را دستاویز هجمه به او قرار داده و نوشته است: در حالی‌که ملکه رانیا به دلیل حیف و میل اموال خزانه دولت برای خوشگذرانی و خرید لباس‌هایی از برندهای مطرح مورد انتقاد شهروندان اردنی است، او جنگ غزه را فرصتی برای ترمیم و بهبود وجهه خود کرده است و لذا "او از محبوبیت بسیار زیاد خود در شبکه‌های اجتماعی و مطبوعات استفاده می‌کند تا در هر فرصتی که به‌دست می‌آورد به اسرائیل حمله کند. مردم اردن نیزمواضع او در این‌باره را تایید می‌کنند".

پری در این مقاله، یک موضوع را دور از ذهن نکرده و علنی گفته است:‌ علیرغم موضع صریح اردن درباره حوادث و تحولات غزه، اردن به تلاش‌های خود برای جلوگیری از نفوذ گروه‌های تروریستی به اسرائیل ادامه می‌دهد".

پربیننده ترین خبرها