وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند

وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 16:17

منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، ایتمار بن گویر و بزالل اسموتریچ از وزیران کابینه رژیم صهیونیستی تهدید کردند که در صورت آزادی اسرای فلسطینی کابینه بنیامین نتانیاهو را ترک خواهند کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش الجزیره، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو در پی اعزام هیأت صهیونیستی به قطر برای بررسی توافق آتش بس، درحال بحرانی شدن است.

بر اساس این گزارش، اختلافاتی بین مسئول پرونده اسرا در ارتش رژیم صهیونیستی و وزیران کابینه نتانیاهو وجود دارد؛ چراکه مسئول پرونده اسرا خواستار گسترش اختیارات هیأت مذاکره کننده شده است.

این گزارش می افزاید، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه نتانیاهو تهدید کردند که در صورت آزادی اسرای فلسطینی که به گفته آن ها در قتل شهرک نشینان دست داشتند، کابینه را ترک خواهند کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه گزارش دادند که کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی با اعزام یک هیأت به قطر برای انجام مذاکرات با حماس موافقت کرد.

پیشتر اعلام شده بود که هیأت اعزامی از سرزمین‌های اشغالی به قطر به ریاست «دیوید بارنیا» رئیس موساد انجام خواهد شد.

در این گزارش پیشتر آمده بود که این هیأت قصد دارد برای رایزنی درباره امضای توافق احتمالی تبادل اسرا با جنبش حماس به قطر سفر کند.

موافقت با اعزام هیأت صهیونیستی به قطر درحالی است که بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته بود، مانع سفر هیأت اسرائیلی به قطر شود.

پیشتر روزنامه تایمز آو رژیم اسرائیل هم نوشته بود که وزیر دارایی این رژیم از نتانیاهو خواست مذاکرات درباره تبادل اسرا را متوقف و فورا به رفح حمله کند و فشار نظامی را تا زمان «نابودی» حماس و آزادی اسرا تشدید کند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها