گزارش خبرنگار العالم از حملات وحشیانه اشغالگران به غزه در 168مین روز جنگ

جمعه 3 فروردين 1403 - 17:41

رژیم اشغالگر اسرائیل در ساعات گذشته امروز جمعه ده قتل عام علیه مردم فلسطین در باریکه غزه انجام داد و ده ها نفر را به شهادت رساند.

العالم فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در دیرالبلح گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل خانه ای ابوثابت در محله النصر در شمال شرقی شهر رفح در جنوب باریکه غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن شماری شهید و زخمی شدند.

ادامه حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در خان یونس

وی افزود: رژیم اشغالگر، مناطق مختلف خان یوس در جنوب باریکه غزه را به شدت بمباران کرد و گلوله باران مناطق خان یونس از جمله مناطق شرقی مانند القراره، الزنه، بن سهله و منطقه البلد در مرکز خان یونس، با توجه به حضور نظامی ارتش اسرائیل در آن مناطق برای چندین هفته ادامه دارد.

بمباران خانه ای در دیرالبلح در مرکز غزه

خبرنگار العالم گفت: جنگنده‌ رژیم اشغالگر خانه‌ای ابوعیشه را در منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

رعد و برق در آسمان شهر غزه

خبرنگار العالم گفت: اردوگاههای النصیرات و مناطق شمال باریکه غزه نیز شاهد بمباران‌ شدید بود به طوری که گویی رعد و برقی در آسمان شهر غزه ظاهر شد.

وی افزود: به دلیل ادامه محاصره بیمارستان الشفا و جلوگیری از ورود دارو، 3 بیمار در داخل بیمارستان الشفا در شمال نوار غزه و ده نفر نیز در بمباران خانه القوقا در شمال غربی شهر غزه به شهادت رسیدند.

سالم ماندن بخش جراحی بیمارستان الشفا

وی افزود: اخبار منتشر شده مبنی بر انفجار کامل بخش جراحی مجتمع پزشکی الشفاء توسط اشغالگران صحت ندارد.

مقابله مقاومت با نیروهای اشغالگر در مرکز پزشکی الشفا

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر همچنان به محاصره مجتمع پزشکی الشفاء ادامه می دهند، اما مقاومت فلسطین به شدت با آنها مقابله می کند، به گونه ای که گردان های القسام ویدئوهای مختلفی را منتشر کردند که نشان دهنده رشادت نیروهای مقاومت برای دفاع و مقابله با ارتش اسرائیل و تخریب چندین تانک اسرائیلی است.

مقاومت شهرک های اطراف باریکه غزه را ویران می کند

خبرنگار شبکه العالم گفت: گردان های قدس، شهید عمر القاسم و شهید ابوعلی مصطفی از شلیک موشک از مناطق غزه به سمت شهرک های غزه خبر دادند که نشان می دهد مقاومت بر خلاف تبلیغات رژیم اشغالگر،همچنان به مقابله با نیروهای اسرائیلی ادامه می دهد.

پربیننده ترین خبرها