دور تازه حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی

دور تازه حملات حزب الله لبنان به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی
شنبه 4 فروردين 1403 - 16:46

حزب الله لبنان اعلام کرد که ظهر امروز (به وقت محلی) مواضع نظامیان صهیونیست را با پهپاد و دیگر سلاح های مناسب هدف قرار داده است.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش روز شنبه النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان از حمله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت ما از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۲ ظهر امروز (شنبه ۲۳ مارس ۲۰۲۴) پایگاه نظامی «رامیم» را زیر آتش قرار دادیم.

در این حمله، نیروهای مقاومت اسلامی پایگاه رامیم را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

در همین حال رسانه های عبری از اصابت دو پهپاد انتحاری در شهرک «کفار بلوم » در دشت الحوله و وقوع حریق در آن منطقه خبردادند.

به دنبال این حملات، رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با دو پهپاد، دو سکوی گنبد آهنین در پایگاه کفار بلوم متعلق به سامانه دفاع هوایی رژیم صهیونیستی را هدف حمله هوایی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین تجهیزات جاسوسی این رژیم را در پایگاه الرادار در مزارع اشغالی شبعا در لبنان با سلاح مناسب هدف قرار داد و اعلام کرد که این پایگاه به طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

در حمله ای دیگر مقاومت اسلامی پایگاه بیاض بلیدا را با سلاح مناسب و به طور مستقیم هدف قرار داد .

منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین «مسکاف عام و مرگلیوت» در مرز با لبنان به صدا درآمده است.

حزب‌الله لبنان پس از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین حمله به مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را آغاز و اعلام کرده است که حملات خود را تا توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و براقراری آتش بس ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها